Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Radek

Dziwny ból prawego jądra, jądro wysoko wiszące

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Radek
Witam, mam 21 lat, w zeszłym roku zaczęło mnie boleć prawe jądro, udałem się na wizytę do urologa, który stwierdził żylaki powrózka nasiennego z lewej strony. Na początku sierpnia 2008 przeszedłem operację żylaków metodą laparoskopową. Prawe jądro nadal mnie pobolewało, w ciągu ostatniego roku zgłaszałem się do urologa ok 6 razy ale lekarz mówił ,ze on tutaj nic nie widzi, ze jest wszystko w porządku, w międzyczasie okazało się, że powstał wodniak jądra po stronie gdzie były żylaki. Teraz jestem miesiąc po operacji wodniaka i prawe jądro znów zaczyna mnie pobolewać :/ Zauważyłem, że gdy jądro mnie boli to jest tak jakby blisko przy ciele (wysoko wisi) ale wyczuwam je całe. Bardziej boli gdy chodzę w lekko obcisłych majtkach, w bokserkach nie bolało, ale na dosłownie 3 dni założyłem normalne majtki i ból powrócił. Przy dotyku praktycznie nie boli, ale tak jakby ten ból promieniował na dolną część brzucha i troszkę na prawą nogę. Zauważyłem też, że gdy oddaję mocz to często nie leci on pełnym ciśnieniem tylko dosyć powoli, jednak zawsze oddaję dużą ilość moczu. Czym może być spowodowany ten ból *jądra* ? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Najlepiej ponownie skonsultować się z urologiem i wykonać usg. Bez badania trudno powiedzieć co jest przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Radek
Dzisiaj udaję się na wizytę kontrolną więc wspomnę kolejny raz o tym jądrze lekarzowi. Wczoraj podczas kąpieli zauważyłem, że chyba nie boli mnie jądro tylko te żyłki nad jądrem, mam nadzieję, że nie robią mi się kolejne zylaki, tym razem po stronie prawej :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Radek
Byłem u lekarza, stwierdził, że *tu nic nie ma* ale przy dotyku czułem jak boli mnie z prawej strony, ale nie jądra tylko tych żyłek nad jądrem. Powiedziałem od razu o tym lekarzowi, sprawdził jeszcze raz i powiedział to co wcześniej. Przepisał mi lek o w którego nazwie było *Diclo 50mg* i kazał brać codziennie w śniadanie. W aptece pani dała mi lek *Dicloratium 50mg* powiedziała, że to jest to samo i taka sama dawka. Dzisiaj wziąłem pierwszą tabletkę, mam nadzieję, że teraz już będzie wszystko w porządku :) Co o tym sądzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×