Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Andrzej

Powikłania po laparoskopowej fundoplikacji sposobem Nissena z implantacją siatki

Rekomendowane odpowiedzi

Gość regle
W dniu 11.08.2018 o 09:36, Gość Marc napisał:

No do końca nie zgodzę się z Tobą.Mi profesor mówił że normalnie można z tym żyć jak przed operacją.Przecież po pewnym czasie to sie zrasta.Wytwarza sie zrost na tych szwach i powinien utrzymać to bez problemu inaczej te zabiegi nie miały by sensu.Ja już 3 miesiące po operacji poszedlem na siłownię,pracę też mam fizyczną a big maca jadłem już po 3tyg od operacji.Ja bylem operowany w Ozimku przez profesora Dzielickiego.Bardzo dobry specjalista .Jem pod sam korek i nic mi się nie ulewa.Poprostu mam te problemy dalej z tą flegma i klucha w gardle no i czasem te wzdęcia ale przy moim odżywianiu to wszystko możliwe ale zaszkodzić mi nie zaszkodziła.Napewno profesor jest dobrym specjalistą i wie co robi.Zreszto jest chłopak ktory też miał przepukline i operowal go profesor a teraz trenuje kulturystyke i nawet wygrał dwa razy mistrzostwa Polski w kulturystyce.Więc jak jest coś dobrze zrobione to nic nie powinno sie stać.Ja miałem przepukline i objawów nie miałem jedynie sporadycznie,ale już przy treningu odczuwalem i dokuczala mi a nie chciałem do konca życia siedzieć i zarastac tluszczem a pracę też mam fizyczną dlatego sie zdecydowałem.Teraz podam Ci przykład.Kobieta robi zabieg fundoplikacji.Po pewnym czasie zachodzi w ciążę i rodzi i po porodzie już wszystko rozerwane i zabieg popsuty?Jeżeli jest doborze zrobione to musi to wytrzymać.Pisałem kiedyś z gościem co byl operowany przez profesora 13 lat temu i mówił że wszystko jest ok.Pozdrawiam

prof. mowi wszystko co pacjent chce uslyszec. odradzam: bez zastanowienia kroi, czy trzeba czy nie. profesorze czas na emeryture. koledzy ze srodowska juz sie z pana smieja, ze pan tylko ludzi zabija

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Justyna gość

Witam wszystkich!
Zastanawiam się nad operacją bo mam straszne objawy refluksu (nie mam przepukliny).
Ktoś z Was poddał sie operacji nie mając przepukliny?
Błagam o pomoc. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Justyna gość

Witam wszystkich!
Zastanawiam się nad operacją bo mam straszne objawy refluksu (nie mam przepukliny).
Ktoś z Was poddał sie operacji nie mając przepukliny?
Błagam o pomoc. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tetixa

u mnie przed operacja nie stwierdzono przepukliny.. jednak badania ph-metrii byo fatalne i kwalifikowało do zabiegu. Operował prof. Tarnowski. jestem bardzo zadowolona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Aga

Do  tetixa

U mnie też nie stwierdzono przepukliny ale objawy mam i po lekach ustąpiła tylko połowa  (mam pozaprzełykowe objawy głównie ). . Napisz co w takim razie jak nie przepuklina  powoduje kwalifikacje do zabiegu.  Gdzie załatwić ph metrię  bo mam skierowanie do szpitala .

 chętnie nawiązałabym kontakt co do leczenia i samej operacji.  jjawre@gmail.com 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mariusz
W dniu 21.05.2019 o 09:32, Gość Justyna gość napisał:

Witam wszystkich!
Zastanawiam się nad operacją bo mam straszne objawy refluksu (nie mam przepukliny).
Ktoś z Was poddał sie operacji nie mając przepukliny?
Błagam o pomoc. 

Omijaj operację z daleka, a w szczególności prof. Dzielickiego!!!! Ja pojechałem do niego z tym problemem, a on uznał że muszę łykać probiotyki, bo mam za mało bakterii w jelitach, ha ha ha!!! Dobry bajer nie jest zły....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jarzab1922
W dniu 3.09.2018 o 08:31, Gość Katrub2411 napisał:

Prosze o informacje jak długo mogą trwac gazy i wzdecia po fundoplikacji jestem juz prawie 4 tygodnie po, jem papki w niewielkich ilościach a i tak mnie troche zatyka czasem boli zoładek nawet ruch powoduje u mnie przytkanie jakby te gazy przytykały mi nawet przełyk,bulgotanie to mam cały czas.Jestem po poprawce bo miałam zaciasny mankiet myslałam ze teraz to juz bedzie dobrze fakt jest lepiej bo nie wymiotuje ale juz mi brakuje cierpliwosci jak długo mozna tak byc po tym zabiegu prosze o jakies rady ewentualnie,lekarz ktory mnie operował kazał czekac i na tym koniec .

Siema jak zdiagnozowałeś, że masz za ciasno zrobione i w jaki sposób miałeś poszerzane jarzab1922@o2.pl proszę o kontakt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mariusz
W dniu 15.11.2019 o 01:43, Gość Gość napisał:

A czy ktos wykonywał zabieg z uwagi na cuchnący oddech z żołądka?

Tak,  ja tak miałem, po długim czasie niejedzenia miałem nieświeży oddech, ale wolałem żuć gumę niż mieć teraźniejsze dolegliwości i powikłania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mariusz
W dniu 21.02.2020 o 23:26, Gość jarzab1922 napisał:

Siema jak zdiagnozowałeś, że masz za ciasno zrobione i w jaki sposób miałeś poszerzane jarzab1922@o2.pl proszę o kontakt

No właśnie ja też jestem ciekawy? Dostałeś jakąś odpowiedź brachu?

P.S. mamy takie samo nazwisko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kamil2093@onet.pl

Witam . Operacje fundoplikacje toupeta mialem u dzielickiego w grudniu 2019 w czeladzi z uwagi na przepukline .Z poczatku bylo ok . A od miesiaca wzdecia bule brzucha jelit boli ciagle wszystko. Jem malo badania gastro nie zrobilem i nie moge zrobic bo korona wirus i wszystko pozamykane . Czy uporsliscie sie z tymi bulami ? Ewentualnie jak ? Co dzielicki wam odpowiadal na tego typu komplikacje ? Jesli ma ktos jakies info prosilbym na e mail kamil2093@onet.pl lub tutaj niech napisze

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krasy

Czy ktoś z was był operowany przez Profesora Dzielickiego? Szukam opinii na temat tego lekarza, potrzebuję reoperacji. Zachęcam do kontaktu email i wymiany doświadczeń krasy323@gmail.com

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pabło 1966

Czy jest tu ktoś z refluksem gazowym słabokwaśnym ....tz. refluks lpr.. Jak sobie radzicie z tą chorobą ..Czy ktoś poddał się operacji na taki refluks ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MILENA
W dniu 26.07.2020 o 13:51, Gość Pabło 1966 napisał:

Czy jest tu ktoś z refluksem gazowym słabokwaśnym ....tz. refluks lpr.. Jak sobie radzicie z tą chorobą ..Czy ktoś poddał się operacji na taki refluks ??

Witam 27 sierpnia mam zabieg w Olsztynie. Moje objawy to spalone gardło i krtań. Pali mnie cała jama ustna oraz mam zapalenie przełyku. Co będzie tylko jeden Bòg wie:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Klifer

@Milena Też mam planowany zabieg u dr Lecha. Napisz pls jak przebiegła u Ciebie operacja i jak się czujesz po. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Joanna

Jak po zabiegu u dr Lecha, możecie coś powiedzieć? Mam planowaną na grudzień...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Witajcie,
Jestem 6 tygodni po operacji przepukliny rozworu przełukowego sposobem Nissena.
Do tej pory było nienajgorzej. Dzisiaj zjadłam szybko posiłek, bolało mnie wtedy w plecach przy przechodzeniu pokarmu, ale wiem, że to normalne, przynajmniej na razie. Poptem jednak zaczęłam odczuwać lekki dyskomfort w przełuku, taki lekki ucisk, czy mogłam coś w środku zerwać, czy raczej jest to naruszenie przełuku i przejdzie? eWitajcie, Jestem 6 tygodni po operacji przepukliny rozworu przełykowego sposobem Nissena.
Dzisiaj zjadłam posiłek zbyt szybko i podczas niego odczuwałam ból w plecach przy przechodzeniu pokarmu, wiem, że to normalne do pewnego momentu. Jednak potem poczułam w przełyku lekki dyskomfort i odczuwam to do teraz, czy mogłam coś zerwać w środku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vika45

Właśnie u mnie wlazła olbrzymia przepuklina. Właściwie to mam cały żoładek w przełyku i opiera się na sercu. Diagnostyka zaczęła się od szukania przyczyny nagłej anemii. Ciagle problem z oddychaniem, szybkie męczenie się . Zgagę mam od lat, biorę prochy. Zwalałam wszystko na powikłany coronawirus i stąd diagnostyka. Podczas TK tętnic wylazła przepuklina. Dzisiaj byłam na kwalifikacji chirurgicznej w szpitalu ale nie chcą się podjąć. Odsyłają do szpitala klinicznego.

doktor robiąca gastroskopię szybko kazała operować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Konrad

Witam wszystkich, również miałem fundoplikacje u prof Dzielickiego 25.05.2021r. w Czeladzi. Mam 25 lat. Miałem straszna zgage, bralem ciagle leki pierw Dexilant ale juz malo dostepny, a potem Emarene, dzięki ipp zgagi nie bylo nic. Jednak jesli zapomnialem wziac tabletki raz dziennie zgaga byla okropna palilo mnie nawet po zwyklej wodzie, na badaniach tez wychodzila mi juz nadżerka, owrzodzenie i troche sie już zacząlem bać by nie wyszlo za jakis czas z tego jakis nowotwór itp..wiec zdecydowalem sie na operacje, jestem rowny miesiac po operacji, jest wszystko ok, papki jadlem tak przez dwa tyg, aktualnie juz jem normlanie tylko powoli i dobrze musze gryźć bo inaczej zatyka i jem male porcje, bo jak zjem zbyt duzo to mam objaw ze boli mnie glowa, trzymam sie diety nie jem nic smażonego itp wiekszosc dan robie w parowarze, mieso tylko gotowane, nie pije nic gazowanego. Jednak od 3 dni codziennie troche boli mnie żoładek i nie wiem dlaczego..czy to tylko przejściowe czy cos jest nie tak..boli żoładek oraz mam wieksza ilosc gazow. Gastro mam zrobic w 3 mc po operacji.. gdyby ktos chcial sie wymienic doswiadczeniami to podaje maila: konradjaniec6@gmail.com

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Konrad

 

Witam wszystkich, również miałem fundoplikacje u prof Dzielickiego 25.05.2021r. w Czeladzi. Mam 25 lat. Miałem straszna zgage, bralem ciagle leki pierw Dexilant ale juz malo dostepny, a potem Emarene, dzięki ipp zgagi nie bylo nic. Jednak jesli zapomnialem wziac tabletki raz dziennie zgaga byla okropna palilo mnie nawet po zwyklej wodzie, na badaniach tez wychodzila mi juz nadżerka, owrzodzenie i troche sie już zacząlem bać by nie wyszlo za jakis czas z tego jakis nowotwór itp..wiec zdecydowalem sie na operacje, jestem rowny miesiac po operacji, jest wszystko ok, papki jadlem tak przez dwa tyg, aktualnie juz jem normlanie tylko powoli i dobrze musze gryźć bo inaczej zatyka i jem male porcje, bo jak zjem zbyt duzo to mam objaw ze boli mnie glowa, trzymam sie diety nie jem nic smażonego itp wiekszosc dan robie w parowarze, mieso tylko gotowane, nie pije nic gazowanego. Jednak od 3 dni codziennie troche boli mnie żoładek i nie wiem dlaczego..czy to tylko przejściowe czy cos jest nie tak..boli żoładek oraz mam wieksza ilosc gazow. Gastro mam zrobic w 3 mc po operacji.. gdyby ktos chcial sie wymienic doswiadczeniami to podaje maila: konradjaniec6@gmail.com

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.09.2018 o 09:24, Gość Magda napisał:

Katrub 

 

jesteś po poprawce u tego samego chirurga?, czy wcześniej miałeś niepełną fundoplikację i zrobiono Ci pełną czy jak? odezwij się proszę, mój mail jakby co barteseen@poczta.onet.pl 

Cześć,

Jestem 3 miesiące po fundoplikacji sposobem Nissena i szukam informacji na temat sposobu postępowania w przypadku wystąpienia powikłań. Proszę o pomoc.
 
W moim przypadku są to:
- puste odbijanie nasilające się po posiłku i płynach
- bulgotanie w żołądku
- ból gardła i przełyku, chrypka
- spadek wagi > 6 kg, jem bardzo małe posiłki ze względu na zatykanie i wracanie jedzenia i nie mogę przytyć
 
Czy ktoś z Was miał re operacje? Jakie badania mogę wykonać?
Napisałem do Was też wiadomość mailową.
 
Konrad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.06.2020 o 11:46, Gość Krasy napisał:

Czy ktoś z was był operowany przez Profesora Dzielickiego? Szukam opinii na temat tego lekarza, potrzebuję reoperacji. Zachęcam do kontaktu email i wymiany doświadczeń krasy323@gmail.com

Pozdrawiam

Cześć,

Jak się czujesz? Czy dolegliwości ustąpiły a może miałeś re operację? Wysłałem do Ciebie maila. Proszę o kontakt.

Konrad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.06.2021 o 16:51, Gość Konrad napisał:

 

Witam wszystkich, również miałem fundoplikacje u prof Dzielickiego 25.05.2021r. w Czeladzi. Mam 25 lat. Miałem straszna zgage, bralem ciagle leki pierw Dexilant ale juz malo dostepny, a potem Emarene, dzięki ipp zgagi nie bylo nic. Jednak jesli zapomnialem wziac tabletki raz dziennie zgaga byla okropna palilo mnie nawet po zwyklej wodzie, na badaniach tez wychodzila mi juz nadżerka, owrzodzenie i troche sie już zacząlem bać by nie wyszlo za jakis czas z tego jakis nowotwór itp..wiec zdecydowalem sie na operacje, jestem rowny miesiac po operacji, jest wszystko ok, papki jadlem tak przez dwa tyg, aktualnie juz jem normlanie tylko powoli i dobrze musze gryźć bo inaczej zatyka i jem male porcje, bo jak zjem zbyt duzo to mam objaw ze boli mnie glowa, trzymam sie diety nie jem nic smażonego itp wiekszosc dan robie w parowarze, mieso tylko gotowane, nie pije nic gazowanego. Jednak od 3 dni codziennie troche boli mnie żoładek i nie wiem dlaczego..czy to tylko przejściowe czy cos jest nie tak..boli żoładek oraz mam wieksza ilosc gazow. Gastro mam zrobic w 3 mc po operacji.. gdyby ktos chcial sie wymienic doswiadczeniami to podaje maila: konradjaniec6@gmail.com

 

 

 

 

Cześć,

Jak się czujesz? Czy dolegliwości ustąpiły a może miałeś re operację? Wysłałem do Ciebie maila. Proszę o kontakt.

Konrad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek

Witam. Operacja wykonana w Zabrzu  styczeń 2022r. Przez prof. Dzielickiego. 2 miesiące już minęły po. Pomijając objawy główne czyli promieniowanie do barków, zatykanie, które pomału ustępuje to od 8 tygodnia doszły jakieś problemy z gardłem i szyją. Jest to bliżej niezidentyfikowany ból, taki dyskomfort. Jak by zapalenie gardła czy mięśni szyi ale tym raczej nie jest. Jestem Ciekaw czy ktoś tu z nas ma podobne denerwujące objawy. Może ktoś z forumowiczów ma jakiś pomysł na poprawę tego dziwactwa. Jestem z Gliwic. Jak by ktoś pytał. E-mail. gost2@o2.pl 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek
W dniu 1.09.2021 o 21:46, konrad_n_93@o2.pl napisał:

Cześć,

Jestem 3 miesiące po fundoplikacji sposobem Nissena i szukam informacji na temat sposobu postępowania w przypadku wystąpienia powikłań. Proszę o pomoc.
 
W moim przypadku są to:
- puste odbijanie nasilające się po posiłku i płynach
- bulgotanie w żołądku
- ból gardła i przełyku, chrypka
- spadek wagi > 6 kg, jem bardzo małe posiłki ze względu na zatykanie i wracanie jedzenia i nie mogę przytyć
 
Czy ktoś z Was miał re operacje? Jakie badania mogę wykonać?
Napisałem do Was też wiadomość mailową.
 
Konrad

Cześć Konrad. Jak jest u mnie tak jak u Ciebie ale najbardziej przeszkadza mi szyja i gardło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×