Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Basia87

Wątroba a zaburzenia żywienia

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Basia87
Witam, mam 21 lat, od paru lat choruje na bulimię, ciągle walcząc z tą straszną chorobą (2,5 roku),więc moje pytanie należy do tych z cyklu-czy moja wątroba jest funkcjonalna? czy grozi jej jakaś marskość albo zapalenia? stosowałam przez ok 2 tyg. essentiale forte, pomimo tego że nie odczuwam bólów, czy jakiś innych anomalii zdrowotnych ,ale odkąd zaczęłam to stosować ,zaczęła mnie owa wątroba pobolewać, dlatego zrezygnowałam z leku. Alkohol spożywam okazyjnie-ok raz w tygodniu. proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Wątrobą to tzw. fabryka organizmu, przebiega w niej wiele procesów metabolicznych niezbędnych do życia. Zaburzenia żywienia, zaburzenia elektrolitowe (wymioty, biegunki), również same leki wpływają na jej funkcjonowanie. Jeżeli essentiale forte powoduje dolegliwości bólowe to najlepiej lek odstawić, starać się odżywiać adekwatnie do zapotrzebowania organizmu. Najlepiej skonsultować się z dietetykiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×