Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Ren30

Powiększanie penisa a żylaki powrózka nasiennego

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ren30
Witam. Chciałbym powiększyć penisa zażywając tabletki, np. PenirePlus, lub inne. Parę lat temu miałem usuwane żylaki powrózka nasiennego po lewej stronie moszny. Od tamtej pory nastąpiła poprawa, ale od czasu do czasu zdarza się, że odczuwam jakiś dyskomfort w mosznie - możliwe że następuje nawrót żylaków, a może dokuczają te które zostały po operacji - o wiele mniejsze po prawej stronie. Czy zażywanie tabletek na powiększenie penisa może spowodować nawrót żylaków powrózka nasiennego, lub powiększenie już obecnych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość chirurg Tomasz Stawski
Nie, nie powinno po tych tabletkach dochodzić do sytuacji jakie opisuje Pan wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×