Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Anka

Czarny język u dziecka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anka
Dzień dobry.Mam 2 letnia córkre i zauważyłam zmiane koloru na języku.Kolor brunatny wpadający w czarny.To nie boli ani żadnych ran nie ma.z rok temu tez to się pojawiło i zniklo po paru tygodniach.Ostatnio dostała pare leków bo miała wymioty i ból brzuszka.Czy taka zmiana koloru moze być od lekarstw czy od kaszek bezglutynowych?Dodam że najpierw robi się biały nalot a póżniej zmienia sie w ciemny kolor.Jeszcze dodam ze rok temu robiłam testy na alergie pokarmowe i wyszło wszystko pozytywnie.Prosze o odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
To może być infekcja np. grzybica, efekt przymowanych leków. Najlepiej w tej sprawie skonsultować się z pediatrą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×