Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Agnieszka

Podwyższona bilirubina całkowita a antykoncepcja hormonalna

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Agnieszka
Mam 19 lat, od dwóch miesięcy biore talbetki antykoncpecyjne, dzisiaj odebrałam wyniki prób wątrobowych. AST 21 U/l ALT 12 U/l Bilirubina całkowita 26,70 µmol/l ( norma do 20,50µmol/l ) martwi mnie poziom bilirubiny, półtora roku temu wynosił on 12µmol/l . Czy powinnam się martwić? może to być spowodowane braniem tabletek antykoncepcyjnych (cilest), czy mogą być inne przyczyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Tak na wynik poziomu bilirubiny może mieć wpływ zażywanie tabletek antykoncepcyjnych. Trzeba ten problem także przedyskutować z ginekologiem. Radzę też wykonać ocenę bilirubiny po całodobowej diecie lekkostrawnej, bezmięsnej, bez alkoholu i niepotrzebnych leków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×