Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Wojtek

Zapalenie najądrza i jądra

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Wojtek
Dzień Dobry. W połowie maja tego roku nabawiłem się zapalenia najądrza lewego - dostałem Unidox 100 i Metronidazol 250 - po ok. tygodniu leczenia nie miałem już objawów. W lipcu tego roku bardzo ostro trenowałem na rowerze MTB - przejechałe ok 900 km. Początkiem sierpnia znów zauważyłem powiększone jądro, gorączkoałem (nawet do 40,5 st C), poszedłem na ostry dyżur i stwierdzono u mnie znów zapalenie najądrza lewego-przypisano mi te same leki co poprzednio. Po tygodniu kuracji objawy początkowo ustępowały po czym zaczeły się nasilać. Po USG stwierdzono: * Jądro, najądrze prawe prawidłowej echogeniczności. Jądro lewe o zatartej strukturze, najądrze lewe powiększone* Przez 6 dni leżałem w szpitalu i podawano mi antybiotyki dożylnie. Po wypisaniu brałem jeszcze przez następne 5 dni Metronidazol i Augmentin 625 mg. Minał tydzień odkąd nie biore już antybiotyków. Powoli wracam do sił, najądrze jest nadal lekko powiekszone, ale z tego co mowił lekarz może tak być jeszcze przez jakiś czas. Chciałbym wiedzieć co może być przyczyną moich porblemów ? Nigdy nie miałem takich problemów a choroba ta wykończyła mnie. Czytałem sporo artykułów na ten temat i wszędzie piszą, ze stosunki płciowe są główną przyczyną ww problemów. Z dziewczyną nie jestem już od ponad roku. Czy jest możliwe aby ewentualne bakterie *czekały* rok aby zaatakować ?? Czy może jest to związane z jazdą na rowerze ?? zaznaczam, ze jezdze w spodenkach z wkładką. Kiedy będe mógł znów wsiąść na rower ?? Iść na siłownie. Z góry bardzo dziękuje za cierplowość w czytaniu mojego wypracowania :-) i za odpowiedzi. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
U mężczyzn objawy są zwykle słabo zauważalne. Mogło być właśnie tak, że bakterie nasiliły się właśnie podczas terningów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tadeusz
miałem to samo rok temu i teraz mi się lekko odnawia idę do lekarza, z tego co się zorientowałem to od przeziębienia np. sikanie pod zimny wiatr, spanie w zimnie itp. życzę szybkiego powrotu do zdrowia, a swoją drogą przeje.....ne co? nie życzę najgorszemu wrogowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Damian
Witam. Mam 30latJakiś miesiąc temu dostalem zapalenia cewki moczowej. Byłem na pogotowiu i lekarz przepisał mi antybiotyk który ptaktycznie w ogóle mi nnie pomógł. Dwa dni po wizycie wyjechalem w delegacje za granicę i ni miałem gdzie isc do lekarza. Po trzech tyg wróciłem i w ta niedziele znow pojechałem na pogotowie i zostaly mi przepisane antybiotyki:Monural,Sumamed 500mg i furaginum teva 50mg po których widzę dużą poprawe. W poniedziałek znow wyjechałem w delegacje i pod wieczór zauważyłem powiekszone prawe jadro i troche pobolewa. Jestem zaniepokojony i nie wiem co robić. Gorączki nie miałem. Są jakieś domowe sposoby lub czy po tych antybiotykach mi pomoze czy konieczna jest wizyta u lekarza. Proszę o szybką poradę. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×