Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Antoni

Zaczerwienienie wokół jąder

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Antoni
Witam, ok 2tyg temu zauwazyłem ze wokoł jąder pojawiły sie zaczerwienienia.Nie swedzi mnie nic w tym mijescu ale to sie powieksza z dnia na dzień. Teraz w szkole panuje swierzb , nie wiem czasem czy to nie ma zwiazku z tym. Prose o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Aby w 100% ustalić przyczynę zaczerwienienia trzeba udać się do dermatologa. Takie objawy moga być związane z reakcją alergiczną, zakażeniem grzybiczym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Antoni
Aha dziekuje, udam sie do darmatologa w jak najszybszym czasie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek
Cześć :) mam poważny problem z jądrami. Mieszkam w Wielkiej Brytani i coś mi się ok rok temu zaczęło dziać z jądrami zaczeły mnie bardzo swędzieć , że nie szło wytrzymać bez podrapania tych okolic tj bym miał jakieś owsiki na jądrach. Nie potrafiłem wysiedzieć bez podrapania tych okolic i tak mi się to porobiło, że mam optarte w kilku miejscach, jądra już nie swędzą tylko szczypie tam gdzie mam optarte (raz mniej raz bardziej) jak mam optarte bardzo to jak sie biorę kąpiel to strasznie szczypie i nie idzie tego zagoić. Skórę w tych miejscach mam suchą, łuszczy mi się jak niczym tłustym nie posmaruję i ma inny kolor od zdrowej skóry taki zaczerwieniony stosowałem różne maście np linomag, nivea, sudocrem, itp nawet maść na poparzenia skóry 1i 2 stopnia opartej głównie na płynie z aloesu ona mi najbardziej pomogła ale nie mam jak jej kupić (chociaż po jej odstawieniu wszystko powracało) krem dla dzieci na suchą skórę i kilka innych ale nie pamietam nazwy (nigdy jeszcze nie próbowałem żadnych maści na grzybicę, nie znam nazwy i nie wiem czy bez recepty idzie kupić) czasami nawet już coś tam pomału się zaczęło goić ale nigdy nie na 100 % bo gdy już myślałem , że wszystko bd ok i zmniejszałem ilość dawkowania tzn żadziej smarowałęm chorą skórę to ponownie po przebudzeniu rano te same objawy sucha łuszcząca się skóra i nie wiem od czego to mam :( o higienę dbam myję się także myśle, że od szamponów i mydła itp środków nie mam uczulenia. Od bielizny też nie mam ponieważ próbowałem zmieniać, od proszku do prania i płynu do płukania tkanin też nie, od tego jak sobie zgole włosy w tym miejscu [od maszynki i od pianki(lub mydła)] także nie. Nie wiem od czego to mam i jak to leczyć a nie mieszkam w polsce i nie znam j.angielskiego więc sam nie pójdę do dermatologa musiałbyym jakiegoś znajomego poprosić co odpada bo bym się spalił chyba ze wstydu chociaż moje jądra tak strasznie wyglądaja , że do dermatologa też mi jest wstyd iść :(:( potrzebuję POMOCY. Czy ktoś miał kiedyś taki problem , czy tylko ja jestem odmieńcem :( nie wiem co już robić. Bardzo mnie to męczy a nie mam z kim tego problemu załatwić bo się bardzo wstydzę z kimś podzielić tą sprawą :(:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jacek
Ja też mam podobny problem,i nie znalazłem odpowiedzi.Może ktoś wie gdzie można ją znaleźć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grzesiek
Ja też mam takie objawy i znam wasz ból bo się też wstydzę iść do lekarza. Może już byliście to powiedźcie jakiej maści używać, bo ja nie wiem czy odważę się iść do lekarza. Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grzesiek
Już po wizycie wypisał kilka maści tabletki i jest już lepiej. Flumycon tabletki 200 mg i maście . Na początku wstydziłem się ale później już nie. Mam jeszcze kontrolę ale jestem peweien że będzie już po wszystkim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×