Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Ból jądra- pachwiny przy wzwodzie


Gość Marek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Trzy tygodnie temu po masturbacji (wytrysku) bolało mnie lewe jądro, a później zaczęła mnie boleć noga, konkretnie od pachwiny, pośladku,  do kolana, jakby mięsień albo jakieś ścięgno, nie wiem nie znam się. Udo było lekko spuchnięte, nogę smarowałem maścią, mocny ból przeszedł po 2 dniach ale miałem jeszcze takie skurcze, które ustały po około 5 dniach. Później masturbowałem się kilka razy w tygodniu i czasem czułem ból jądra. W zeszłym tygodniu masturbowałem się i wszystko było ok, lecz po kilku godzinach znów czułem ból w pachwinie i nodze, ale  nie tak mocny jak za pierwszym razem. Parę dni później przystąpiłem do masturbacji lecz bolało mnie w pachwinie i przestałem (byłem blisko wytrysku). W piątek podczas kąpieli zauważyłem nad lewym jądrem kulke, w czuciu było to inne jak z tym jądrem. Od tej pory czuję ciężar w mosznie, najwięcej po kąpieli. I można też dodać że to lewe jądro jest cięższe od prawego (wizualnie). Zauważyłem też że już podczas wzwodu występuje ból pachwiny. Chciałem iść do lekarza pierwszego kontaktu lub urologa ale nie można się nigdzie dodzwonić, albo nie przyjmują przez 3 tygodnie, nawet prywatnie.  Aktualnie boli mnie w okolicach pachwiny, czuję opór, napięcie, czasem  skurcze do uda. 

Proszę o pomoc bo ja już nie wiem co robić. Jakby to miało znaczenie to mam około 20 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor