Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Paweł¶

Krostki na mosznie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Paweł¶
Witam mam 21 lat i od jakiegoś czasu pojawiają mi się na mosznie krostki coś w rodzaju trądziku. Moze nie tak duże ale boje się czy może to być coś poważnego. Jedna jest największa twarda widać ze jest biała ale wydusić się jej nie da. Jest niczym taki większy pieprzyk ok 4mm średnicy odstający ale biały. Przy naciśnięciu staje się czerwona. Sa tez mniejsze niektóre da się wydusić wychodzi niczym przy trądziku tylko gęsty *śluz*. Ale są te tez mniej widoczne. Nie są to raczej mieszki włosowe. Boje się kogoś zapytać pójść do lekarza wiem to głupie ale to jest dla mnie krępujący temat. Jest na to jaka maść? To coś groźnego czy to normalne i przejdzie? Co mam robić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Skóra w tej okolicy posiada liczne gruczoły skórne. Prawdopodobnie doszło do ich zaczopowania. Proszę dobrze namydlać te okolice, w których zmiany występują. Jeśli po kilku dniach nie znikną, to można skonsultować się z dermatologiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Olsztyniak
Są to prosaki naskórkowe lub podnaskórkowe cysty zastoinowe powstałe w następstwie nadmiernego rogowacenia ujść mieszków włosowych z retencją mas łojowo-rogowych. Objawiają się jako drobne grudki średnicy 1-2 mm, barwy białej lub białożółtej, perłowo opalizujące. Charakterystyczne są dla okresu noworodkowego i samoistnie ustępują w miarę dojrzewania gruczołów łojowych (2-4 tygodnie), ale mogą pojawić się w każdym wieku. Lokalizują się przede wszystkim na czole (w szczególności na łukach brwiowych), policzkach, nosie, na penisie (głównie w wieku młodzieńczym).Nie przejmuj sie ja mam 17 lat mam to samo...nic groźnego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Tak oczywiście są takie maści. Najskuteczniejsze są te dostępne na receptę. Trzeba w tej sprawie skonsultować się z dermatologiem on po badaniu zaleci odpowiednie środki lecznicze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×