Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Marian3710@o2.pl

Kości na klatce piersiowej! wystające żebra

Rekomendowane odpowiedzi

Gość stapler
Jeśli rzeczywiście wystające kości są naturalnymi strukturami żeber, a Ty raczej masz słabo rozwinięte mięśnie klatki piersiowej to ćwiczenia wzmacniające te mięśnie mogą spowodować zanik tych wystających kości.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Marcin 3710
A to nie jest przez to że ćwiczę od 2 lat a mam dopiero 14 ?? i dzięki za rade!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Marcin 3710
Witajcie!! A więc.. rejestracja zajęła mi 2 min ale to najmniejszy szczegół( zrobiłem to żeby coś napisać) mam wystające kości pod piersiami */ byłem u lekarza i powiedział że to wina rodziców bo nie dawali mi witaminy D a po sprawdzeniu w książeczce zdrowia okazało się że brałem regularnie! w czym rodzice to potwierdzili !! Dalej szukałem źródła i okazało się że to dziedziczne *] co mnie zasmuciło okropnie po sprawdzeniu moim rodzicom żeber okazało się że nie widać bo są trochę grubi! Mam 14 lat i nie wiem co robić (boję się że moje dzieci też to będą miały) Powiedzcie mi co robić!!! ? w tym czasie ćwiczę (okres 1 rok) i skutek jest negatywny ponieważ kości są jeszcze bardziej widoczne! Nie wiem czy jeść i tyć co nie chce ! lub ... sam nie wiem ! Lubię obcisłe bluzki lecz żeby je nosić wdycham powietrze i brzuch robię wklęsły ! żeby było tylko widać piersi ! a gdy idę pod wiatr wszystko widać! nie wiem co robić może po prostu z nich zrezygnować */ Czekam na wasze odpowiedzi !!! http://forum.suplementy.pl/files/1_749.jpg http://forum.suplementy.pl/files/2_211.jpg znalazłem na innym forum a ja mam coś podobnego!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Justin
Witam moim problemem jest wystający mostek ii trochę żebra co mogę zrobić by pozbyć sie tego??? a i mam już 19 lat.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Greta