Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Łukasz

Contorloc 40 a chudnięcie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Łukasz
Czy normalnym jest, że biorąc controloc człowiek chudnie? Ja biorąć go prawie 2 miesiące schudłem około 10 kg. Zaznaczyć należy również, że na pewno jadłem mniej niż zwykle i unikałem potraw ciężkostrawnych i kalorycznych oraz całkowicie nie jadłem smażonego. Czy mogło to byc przyczyną chudnięcia, czy należałoby się zastanowić nad innymi przyczynami utraty wagi. Obecnie ważę 84 kg. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Zapewne chudnięcie nie jest spowodowane bezpośrednio zażywanym Controloc-iem, ale właśnie dietą jaką Pan stosuje. Myślę, że nie powinien Pan tym faktem się przejmować tym bardziej, że masa Pana ciała jest dość duża.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz
Dziękuję za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ew
.... a jednak ja zaobserwowalem, również taką prawidłowość.Do tego, pojawiły się objawy, takie jak przy Ca.pancreatis lub *Pancoast*cie*.*Świecę* chyba cały od tych wszystkich TK spiralnych i wielorzędowych, zrobionych z tego powodu-na szczęście nic nie znależli (przynajmniej na razie) .Gdy odstawię IPP dolegliwości canceropodobne znikają ,ale pojawiają się bóle zamostkowe, takie jak przy zawale: z dusznością,potami,nudnościami i promieniowaniem zawałowym itp, a że EKG w przypadku mojej rodziny jest niemiarodajne ,to muszę budzić kolegę z IP o 3.00 w nocy czasami kilka razy w tygodniu po troponinę( ale tak nie wypada).Wtedy, zaczynam ponownie brać np Controloc -dolegliwości zamostkowe się zmniejszają,ale i tak nie śpię z powodu cancerofobii ,bo boli i pojawiają się inne objawy, jak przy raku trzustki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dawid
Ja widzę taką zależność u siebie. To bardzo łatwe do wyjaśnienia. Te leki przecież zmniejszają wydzielanie kwasu żołądkowego, trawienie słabiej działa, w efekcie człowiek czuje się pełny i je znacznie mniej. Tak przynajmniej jest u mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×