Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość YYY

Sine sutki po solarium

Rekomendowane odpowiedzi

Gość YYY
Mam pyt: od niedawna chodze na solarium no i zauważyłam w około moich sutków siny kolor-wygląda to tak jak bym miała *zbite* sutki-czy powinnam przestać chodzić na solarium?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość XXX
Od jakiegoś czasu staram sie opalić, ale niestety problem w tym że opalam sie na czerwono(co jest bolesne) no i opalenizna po ok 2 dniach schodzi (nie ma po niej nawet śladu) czy są jakieś tabletki lub coś co pomoże mi sie opalić chociaż troche? Ps: mam 15 lat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość iwona
Są fajne balsamy opalizujące.Fajny jest DOVE z drobinkami srebrnymi (pięknie mienią się w słońcu). Z solarium zrezygnuj w ogóle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość YYY
a jeżeli będę nadal chodzić na solarium to? grozi mi coś-mam 15 lat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość iwona
Jak pójdziesz dwa-trzy razy w miesiącu to ci nie zaszkodzi, tylko skojarz opalanie w solarium z jakimś balsamem brązującym. Będziesz taką *murzynką* już po trzecim razie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×