Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Torbiel pilonidalna


Gość Kacper

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

W maju zacząłem odczuwać bół w okolicach kości krzyżowej. W weekend bół był okropny więc udałem się na SOR, tam chirurg stwierdził torbiel pilonidalna, rozciął mi ropień, nałożył opatrunek i kazał się zgłosić do poradni chirurgicznej co uczyniłem. Chirurg ponownie naciął mi ropień ( chociaż go już prawie nie było ale twierdził że nie wypłyneła cała ropa ) i w kolejnych wizytach zmiana opatrunków i kontrola. Na początku czerwca stwierdził, że już jest wyleczona rana i dał mi skierowanie na zabieg w szpitalu.

 

Z tym, że ....

Sam chirurg mówił, że powrót do pełnej aktywności fizycznej może potrwać kilka miesięcy...i przez pierwsze 6 tygodni nie powinienem siadać a jeżeli tak to dosyć krótko. Problem w tym, że uprawiam sport hobbystycznie ale od wielu wielu lat i nie wyobrażam sobie takiej przerwy tym bardziej , że szykuje sie do zawodów ( 2 na jesień i w marcu...). Studiuję również zaocznie ( przeważnie 3 weekendy w miesiący od 8-20 sobota i niedziela).

 

Nie odczuwam tam żadnego bólu. Czy z zabiegiem mogę poczekać ok 1,5 roku 2 lat ? JAK NAJBARDZIEJ CHCĘ ZROBIĆ TEN ZABIEG lecz kompletnie nie odpowiada mi aktualny czas 😞

Terminy wyciącia torbieli są dopiero na listopad czyli i tak kilka miesięcy. Co ew. moge zrobić abu utrudnić torbieli powrót ? Co stosować zapobiegawczo ? Oczywiście ogoliłem pośladki i szparę międzypośladkową.

 

Pozdrawiam torbaczy 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor