Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość On

Żołądź i napletek robią się sine po zsunięciu napletka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość On
Witam, mam 20 lat. Mianowicie mam następujący problem. Mój penis dziwnie się zachowuje gdy zsunę napletek i do żołędzia napłynie więcej krwi (gdy zrobi się większy), po jakimś czasie ok 20s. żołądź jak i napletek w rowku sinieje tak jakby dopływało do niego za mało krwi, oraz odczuwam bardzo, bardzo delikatny ucisk (spowodowany zmniejszonym dopływem krwi?). Dodam, że wcześniej tego nie miałem. Współżyć też jeszcze nie współżyłem a za jakiś czas jadę do dziewczyny na kilka dni i nie wiem czy będę w stanie normalnie się kochać. Czy to przez częstą masturbację? To minie czy muszę udać się do lekarza? P.S.: Jestem cukrzykiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość Johnny
Witam. Może być to spowodowane stulejką albo za krótkim wędzidełkiem. Jeśli to stulejka (zwężenie ujścia napletka) mogą pomóc ćwiczenia. Kiedyś miałem podobny problem, ale właśnie ćwiczeniami się go pozbyłem. Gdybyś chciał o coś zapytać możesz pisać na maila : johnny15025@gmail.com Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×