Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość XXXXX

Powiększenie penisa Macrolane

Rekomendowane odpowiedzi

Gość XXXXX
Mam takie pytanie. Chciałbym się dowiedzieć czy powiększenie (pogrubienie) penisa metoda macrolane jest bezbieczne, tzn czy nie ma skutków ubocznych? Zadaje to pytanie ponieważ natura chojnie mnie nie obdażyła :( Szukałem na ten temat dużo informacji ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi od osob które poddały się temu zabiegowi ani żadnych zdjęć przed i po. Może ktoś mi poradzi jakąś strone gdzie takie materiały włącznie ze zdjęciami były by umieszczone albo odpowie ktoś kto tego próbował. Słyszałem również o jakiś kuracjach na pobudzenie rozwoju członka, na czym one polegają? Oraz o urządzeniech typu andropenis - czy to naprawde działa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
http://www.penis.com.pl/content.php?id=310 http://www.penis.com.pl/pobierz/andropenis.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość XXXXX
Już bylem na tych stronach i tam nie ma zdjeć po i przed. Może ktoś sie wypowie co mial taki zabieg lub kto stosowal andropenisa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zadowolony
Witam, zabieg macrolane 50 ml wykonałem w marcu 2009, też miałem dużo wątpliwości ale szczerze polecam. Grubość skoczyła z 10 do 14 cm, penis powiększył się także w dłg podczas spoczynku(żel nie pozwala się mu cofać do tyłu w głąb organizmu)Wizualnie super, podzczas seksu żadnego dyskomfortu, czasami żel delikatnie się przemieszcza przy nacisku ale nie punktowo tylko w całości, nie będę tego tłumaczył bo nie jest to wada. Mija właśnie rok od zabiegu, i jak dotychczas nie zauważyłem żadnego wchłaniania się żelu - grubość i długość jak po operacji, posiadam wiele materiałów na temat macrolane jak i film z mojego zabiegu, w razie jakiś pytań odpowiem tu na forum. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paker25
Ile wyniósł Cię ten zabieg ? Jeżeli chodzi o andropenisa , są przyrosty długości penisa teoretycznie 5mm miesięcznie , przy kuracji trwajacej 6 miesięcy .Noszenie urządzenia wymaga dużego samozaparcia . 9h dzienne z przerwami . Przerwy co około 3h , w zależności od wrażliwosci pacjęta . W 4 miesiącu czuć spory ból, robiąc przerwy co 1h jest ok. Po zakończeniu kuracji i osiągnieciu zamierzonego rezultatu (max 3cm),przy dalszym użyciu andropenisa po 6 miesiącu przyrosty mają byc minimalne , lub żadne . Jak już wyżej wspomniałem używam go od 4 miesięcy, jest wyrażna rużnica w stanie wiodkim. W stanie erekcji też coś sie ruszyło około 1cm do 1,5cm. Trzeba się sporo namęczyć , ale efekty są. W przypadku niskiego poziomu testosteronu , lub przy użyciu leków antydepresyjnych też obniżających poziom testosteronu , trzeba zainwestować w tribulus terestris _suplement diety , który podniesie poziom własnego testosteronu. (odsyłam na forum sfd). Żeby był wzrost poziom własnego męskiego hormonu musi być wysoki. polecam zbadać poziom testosteronu w poradni diagnostycznej koszt okolo 20 zł . jeżeli jest wysoki tribulus jest zbędny. Powodzonka, pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kowalski
witaj zadawolony je tez sie zastanawiam sie na ta metoda i zabiegiem daj foto albo filmik jak mozesz jak odczucia podczas sexu po tym zabiegu i wlasnie jak jest z tym przemieszczaniem sie tego zelu nie wyglada to nienaturalnie? o i gdzie robiles dzieki za odp z gory pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pechowiec?
miałem dwa zabiegi na powiększenie metodą żelu Maclorane niestety żel stwardnial któregos dnia i tak juz zostało efekt jest taki że penis jest zdeformowany a lekarze mówią że to sie nie powinno wydarzyć a jednak koszmar niestety nie mogę cofnąć tego cholernego zabiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Maciej
witam, ja uzywam andro-penis. orygianlny wyrób, tylko takiemu zaufałem i oddałem to co dla mnie dość cenne:-) uzywam andro od ok miesiaca i jak zwykle wieksze samozaparcie we wszsytkim wiec dałem tyle nakładek ile wytrzymuję, na poczatku był duzy dyskomfort prawie ból i pieczenie przy zdejmowaniu ale w stanie spoczynku już widzę efekty. nie mam najmnijeszego penisa ale chcę większego:-) chciałbym dojsć do 19, a zaczałem od 17. na razie nie robie pomiarów. zmierzę się ok Nowego Roku. metoda rozciągania jest dla mnie bardzo naturalna i najmniej szkodliwa dla organizmu. samo urządzenie nosi się bez krępacji, czsami mam go nawet w pracy:-) jesli ktos uzywa/uzywal andro to prosze o kontakt i wymiane pogladow. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mariusz
Witam, uzywam andropenisa od około 1msc, jak narazie przyrostu nie widze. Pytanie czy wina lezy po mojej stronie bo np: nosze go tylko kiedy moge, czyli wieczorami jak juz wroce do domu z pracy (około 4-5 godzin dziennie wychodzi), naprawde nosicie go po 9h dziennie? Mimo wszystko nie jest on az tak do konca wygodny. Może poradzicie coś apropo noszenia, zsuwa wam sie czasami ten adropenis? Nosicie moze jakaś wate lub gaze tuz przy zoladziu zeby was nie bolalo? Dostalem w opakowaniu tez jakby taka mala gumeczke i pod nia wkladam kawalek gazy jalowej zeby mnie nie bolalo odrazu od zacisku. Moze macie jakies lepsze pomysly? Czesto jest tak ze sam spada ten andrpenis, przy poruszaniu sie albo siadaniu, a wam? Naprawde byłbym wdzieczny za jakies pogladay w tej sprawie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Damian
witaj ja nosze juz adropenisa od roku i do tej pory jakis oszalamiajacych wynikow nie zdobylem , no moze po 1cm w grubosci i dlugosci. Ale poprawila mi sie erekcja. Co do spadania tez mi sie zdarzalo sczegolnie jak zbyt lekko zołądż sie scisnie. Ja ogolnie uzywam do sciskania tych gabkowych rurek. i jedyny bol pojawia sie przy zdejmowniu go jak od suchego żoładza odrywa sie ta gabke. Co to wygody noszenia tez sie zgodze ze nie do konca. Szczegolnie jak siadam w jeansach to czesto uwieraja spodnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Sławek
Ciekawi mnie czy zabieg Macrolane poprawia w jakimś stopniu również twardość wzwodów...Bo wyobrażając sobie że jeśli jakas jego część jest wypełniona tym żelem to zgomadzona krew powinna poprawić sam wzwód...Czy wie ktoś jak to wygląda w rzeczywistości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rob
witam, mam prośbę o przesłanie tego filmiku z zabiegu , poniewaz chciałbym to zobaczyc i pytanie gdzie robiles ten zabieg ? poniewaz szukam najlepszej kliniki. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ADAM
pechowiec - gdzie miałeś te zabiegi robione że tak kiepsko wyszło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość peter007
moim zdaniem nie powinno sie robic takich rzeczy, musicie wiedziec ze powiekszacie ciala jamiste ktore potem bede musialy napelnic sie krwią, moze skonczyc sie na slabym wzwodzie. Nie jestem specjalista ale na waszym miejscu na maxa bym uwazal bo z chujem nie ma zartow, no ale moze jestem taki madry bo nie mam problemu z wielkoscia? byc moze, powiem wam jeszcze ze za duzy czlonek to tez nie dobrze! serio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gruby
Ja mam pogrubionego z12,5 do 16 jest okej ale boli i duzo zelu mam sprzodu penisa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tom
Możecie doradzić gdzie się wybrać na zabieg macrolane? Na tą chwile zastanawiam sie nad kliniką Bieńkowski w Bydgoszczy a Solumed w Pozaniu. Ma ktoś doświadczenia. Gdzie się najlepiej wybrać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Edwin
Ja mam taki sam przypadek jak pechowiec. Zastosowałem się do zaleceń Dr. pierwszy stosunek odbyłem po prawie 4 tygodniach. Źel w 2 miesiącu zaczął się przemieszczać. Część zeszła na dół i zrobiło się jakby 3 jajko co nie wygląda zbyt fajnie a część weszła w napletek. To co poszło w napletek Dr. mi wyciął z częścią napletka. Teraz mam 3 jajka i jestem obrzezany :) Oczywiście za wszystkie zabiegi musiałem zapłacić . Zabiegi wykonywał Dr. B w Bydgoszczy. Szukam kliniki która podejmie się poprawek. Ogólnie z całego zabiegu zadowolona jest tylko żona bo wie że jej nie zdradzę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysztof
kupilem andropenisa i....... jestem po dwoch operacjach wystapil bardzo siny bol pracia nie do opisania moje zycie jest zagrozone ludzie nie kupujcie tego to oszustwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mariusz
witam czy ktos znalaz klinike ktora podejmie sie naprawy penis po tym nieszczęsnym pogrobieniu ktore zdeformowalo mi rowniesz penisa i moszno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szalony
a ja sobie sol fizjologiczna wstrzyklem i z 15 w obw doszlem do 26 co prawda nie jest to na dlugo ale na 6 godz styka potem sie wchlania ale praeciez panowie nikt nie dupczy 6h tylko 30 min a koszt to az cale 10 zl Bez skutkow ubocznych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomi
Sam sobie wstrzykujesz tą sól??? i czy ktoś zna dobra klinikę w której można powiększyć obwód penisa??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam
Ja na szczęscie nie miałem poważniejszych skutków ubocznych (poza delikatnym zasinieniem, ale zniknęło po kilku dniach). Długo nosiłem się z zamiarem pogrubienia penisa kwasem macrolane i w sumie dobrze że poczekałem bo przez ostatni rok zabieg ten stał się bardziej popularny i co najważniejsze - wykonuje go teraz kilka klinik, nie trzeba jeżdzić tylko do Bydgoszczy (poza tym staniał). Szukałem kliniki na własna rękę, ale mało która na swoje stronie pisze cokolwiek o tym zabiegu. W końcu napisałem do nich: http://www.tourmedica.pl/kliniki/powiekszanie-penisa-kwasem-hialuronowym/ i tam już mnie dalej poprowadzili. Widać, że siedzą w tym temacie, bo dali mi do wyboru z 4 lekarzy w różnych miastach. Cenowo różnice były znaczne (od 3000 do 6000 zł), ja ostatecznie wybrałem Lublin i dr Plewa. Zostałem umówiony na konsultację i zabieg przez managera z Tourmedica (chyba Darek miał na imię), musiałem tylko badania krwi zrobić. Zabieg kosztował mnie 3500zł, jest bezbolesny bo w znieczuleniu. Efekt bardzo pozytywny tylko trzeba pamiętać, aby po zabiegu dobrze rozmasowywać penisa (aby nie porobiły się grudki), zresztą lekarz wszystko objaśnia. Pytałem na ile starcza i co potem to lekarz powiedział ze po ok. 1,5 roku mozna dostrzyknać kolejna porcję preparatu - kosztuje to mniej bo ok. 2500 -3000 zł i podobno wystarczy na kolejne 1,5 - 2 lata. Na razie działa dobrze, widze to po mojej kobiecie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×