Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Marek

Wysypka na nogach po szczepieni przeciw żółtaczce

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marek
Mam torbiel prosta watroby zakwalifikowana do leczenia operacyjnego (duza), obecnie czekam na termin zabiegu. 9 lutego przyjelem pierwsza dawke szczepionki przeciw zoltaczce. W niedziele wyskoczyla mi wysypka na nogach (male liszaje ale dosyc duzo) nie swedzi mnie to. Czy te sprawy moga byc jakos powiazane? Dziekuje,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Radzę w tej sprawie skonsultować się z dermatologiem. Nie powinno to być nic groźnego i myślę, że nie ma to nic wspólnego ze szczepieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bozena
Bardzo interesujace, jak to mozna tak na odleglosc stwierdzic, ze nie ma to nic wspolnego ze szczepieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×