Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Ponowne złamanie trzonu kości udowej


Gość Motocyklista

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Motocyklista

Witam.Jestem 20 - letnim chłopakiem który w sierpniu 2012 roku uległ wypadkowi motocyklowemu w którym doznałem złamania trzonu kości udowej. Byłem operowany założono mi płytę która unieruchomiła kość. Noga została unieruchomiona w ortezie. Rehabilitowałem się sam w domu. Bardzo pięknego dnia dodam, że był początek ferii zimowych doznałem powtórnego złamania. Kość pękła w tym samym miejscu wraz z implantem, pękła sama z siebie dodam, że chodziłem o jednej kuli już od około 2 miesięcy. Zostałem powtórnie zoperowany dostałem nowy implant który został przytwierdzony do kości 12 śrubami. Jak do teraz uzyskałem około 40 stopni zgięcia kolana (ćwiczę od około 2 miesięcy nad zgięciem). Wzmacniam również mięśnie jednak tu pojawia się moje pytanie - dlaczego uzyskanie zgięcia idzie tak strasznie powoli?? Czy przez jakieś konkretne ćwiczenia mogę jakoś to przyśpieszyć?? Czy przez to, że stawy nie pracowały tak długo normalnie będę miał w przyszłości problemy z chodzeniem??. Jako, że łatwo jest policzyć jestem już unieruchomiony od roku strasznie to wszystko mnie zaczyna drażnić, ponieważ byłem bardzo aktywny fizycznie jednocześnie stałem się ekstremalnie ostrożny i być może troszkę nieufny względem innych. Czy ktoś kiedykolwiek miał taki przypadek? Czy można jednoznacznie określić kiedy będę mógł wrócić do normalnej aktywności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor