Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Artur

Ból w lewym boku po chemii guza jądra

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Artur
Witam. Mam 22 lata. Miałem guz na prawym jądrze, markery w normie, tomograf brzucha i klatki nic nie pokazał, węzły wszystkie ok. Jądro prawe wycięte:) Na onkologii powiedzieli ze jestem zdrowy ale dostane profilaktycznie 2 kursy chemii...No i przyjąłem. Zaznaczam że wcześniej nigdy na nic się nie leczyłem, nie miałem żadnych problemów, nawet mocniejszego przeziębienia, w rodzinie z oby stron żadnych przypadków jakichkolwiek poważniejszych chorób przez całe życie...:) Wszystko było ok, ale w trakcie drugiego kursu chemii zacząłem odczuwać coś w lewym boku, jakby lekki ból, albo ciągnięcie. Na wyjście z oddziału miałem robione wyniki krwi i moczu i wszystko było ok. Drugi kurs chemii skończyłem w grudniu, w przeddzień wigilii. No i muszę powiedzieć ze od tamtej pory cały czas czuje to dziwne uczucie w lewym boku, poniżej żeber, tak na wysokości pępka. Nie jest to dokuczliwe gdyż jak chodzę, biegam, stoję, leżę to nie odczuwam nic, dopiero gdy jakoś szczególnie się zegnę, bądź nachylę, albo np jak siedzę w aucie na fotelu za kierownicą odczuwam lekki ból/ciągnięcie z tej lewej strony. Trwa to już jakby nie było ponad miesiąc, na początku wszyscy mówili że różne objawy po chemii, podrażnienia itp i ze tak będzie- między chemiami pojawił się straszny ból głowy i zawroty, był robiony nawet tomograf, przyczyn bólu brak, ustąpił sam po dwóch tygodniach jak gdyby nigdy nic- tak samo myślałem że jest z tym lewym bokiem, ale coś nie chce przejść...(??) Dziś zauważyłem ze jak leże na plecach i naciskam po lewej poniżej żeber to lekko coś tam czuje, ale jak położę się na prawym boku i uciskam ten lewy albo pukam, no to już czuje BÓL Co to może być?? Proszę o pomoc bo zaczynam o tym myśleć i drążyć... Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Przede wszystkim należy skonsultować się z lekarzem, powtórzyć badania krwi i wykonać usg jamy brzusznej. Możliwe, że przyczyną jest powiększona śledziona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Artur
No a jeśli to powiększona śledziona to co z tym dalej?? Czy to po tej chemii??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Artur
A jeśli chodzi o morfologie to miałem teraz kontrolną wraz z markerami, Wszystko w normie...podwyższone na 17,4 RDW- lekarz mówi ze to nic. Miedzy chemiami był podany bodajże Neupogen a w trakcie jakieś sterydy czy coś na ten ból głowy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dodano
Choroby jąder dużo zdjęć http://www.bolimnie.com/anatomia/jader-jadra-choroby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×