Gość Paweł Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Witam. Prosiłbym o pomoc ponieważ posiadam mały problem ze stawem kolanowym. Otóż każdego roku po zimie staram się o przyjęcie do służb mundurowych [wojsko lub służba więziennicza]. Jako że kilka lat temu moim zamiłowaniem była siłownia mam dosyć dużą tendencję do tycia jak i chudnięcia, oczywiście po zimie kg zawsze jest za dużo [5,10 kg]. Wraz z poprawą pogody rozpocząłem przygotowania do testów sprawnościowych a głównie zacząłem biegać codziennie, do tego gram w piłkę raz w tygodniu 2h oraz pracuję jako kierowca co też obciąża kolano. Problem jest taki. Po miesiącu treningów pojawił się mały dyskomfort kolana, początkowo drętwienie podczas stania w miejscu aż do lekkiego bólu po bieganiu / grze. Nie było urazu. Jak próbowałem sobie z tym poradzić: -glukozamina [4tygodnie jak na razie] -tydzień odpoczynku - maści - opaska ortopedyczna Jak na razie nic nie przyniosło efektów, od 3 dni biorę lek przeciwzapalny na stawy oraz mam przepisaną maść typową na urazy. Jak wygląda kolano: - nie ma obrzęku - nie ma siniaków -czuje ukucia przy wysiłku na jedno kolano [np wskakiwanie do auta dostawczego bądź wchodzenie na stopień] ból odczuwalny jest nad i pod rzepką - nie wydaje mi się abym miał jakiś płyn w kolanie - brak jakiś większych *trzasków* kolana lekko strzelały mi przy przysiadach od zawsze, nie czuje jakiegoś urazu mechanicznego Zdaje sobie sprawę że nikt nie jest wróżką i nie postawi mi 100% diagnozy online jednak prosiłbym o pomoc. L4 nie wchodzi w grę bo jestem na umowie próbnej, kolano miało prawo mieć przeciążenia ponieważ 5 godzin dziennie jeżdżę + sport. Wydaje mi się że wszystko zaczęło się od jednego razu kiedy po deszczu zamiast po bieżni biegałem po asfalcie. Na koniec dodam że do ortopedy termin mam na za 2 miesiące a prywatna wizyta w tej chwili raczej jest poza zasięgiem. Proszę o pomoc. Co to może być? Co mógłbym zrobić żeby pomóc kolanu? Z góry dziękuję za wszyst