Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Wysiłek fizyczny po zapaleniu trzustki


Gość Artur

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Zacznę od tego, że w tych sprawach jestem totalnie *zielony* i z góry przepraszam jeśli coś wyda się Wam oczywiste lub wręcz śmieszne, że tego nie wiem. Moja dziewczyna wyszła 4 dni temu ze szpitala po zapaleniu trzustki - nie jestem dokładnie pewny jakie ono było bo przez tydzień, co dzień w szpitalu każdy inny lekarz mówił *swoją wersję*. W każdym razie w dniu wyjścia powiedzieli jej że miała obrzęki na trzustce, a na wypisie że było to/jest ostre zapalenie trzustki. Tak więc poczytałem na wikipedii i wnioskuje (mam nadzieje, że dobrze), że jest to obrzękowe ostre zapalenie trzustki. W każdym razie chcę się po prostu dowiedzieć czy po czymś takim - przypominam wyszła ze szpitala 4 dni temu - mogę wziąć ją na rowery, pograć ze znajomymi w siatkę, kosza czy też pójść na dyskotekę. Czy są jakiekolwiek przeciwwskazania co do wysiłku fizycznego? Będę bardzo wdzięczny za szybką odpowiedź. PS. Czy dietę trzustkową należy stosować do końca życia czy też tylko pewien okres czasu? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach