Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Piotr

Jak dalego powinien schodzić napletek?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Piotr
Mam pewnien problem , do ktorego miejsca na penisie powinien dac ociagnc sie napletek ?U mnie da sie tylko do rowka za żołędzią .Mam 18 lat, czy powinienem udac sie na jakis zabig ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość haemophilus
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości najlepiej udac się do lekarza. Zabieg raczej nie będzie potrzebny.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość mrX
Nie jestem lekarzem, ale z tego co wyczytałem, to jeżeli schodzi do rowka podczas erekcji, nie powoduje bólu ani dyskomfortu i bez problemu da się go naciągnąć z powrotem to wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość mateusz
mam problemy z naciągnięciem penisa i nie wiem dlaczego mam 13lat dajcie mi rady

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Tomek
Takie życie, poczekaj za rok bd miał 14 lat i wszystko bd lepiej xd interpunkcja nie boli...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość malgosia
naj lepiej udac sie o porade do lekarza j niema sie czego wstydzic bo to jest zupelnie normalnei tam dostaniesz porade gdzie musisz sie udac aby swoj problem rozwiazac. Moj przyjacilel ma tez problem namowilam go aby udal sie do lekarza i postanowil udac sie na wizyte lekarska. Ja jestem kobieta i chodzenie do ginekologa nie jest przyjemnoscia ale trzeba .Zyce sukcesu i odwagi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Eryk
Hej mam 14 lat i na penisie nadal mam skórę czy to jest w porządku czy nie należy się udać do lekarza czy coś w tym stylu.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Doktor
Nie ma potrzeby. Człowiek przechodzi linienie po 15 roku życia. Skóra sama spadnie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość wiesiek