Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Adenocarcinoma ductale pancreatis metastases adenocarcinomatis in lymphonodulis


Gość Julia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Być może za tydzień będę wiedzieć coś więcej, ale bardzo chcielibyśmy wiedzieć już dziś, co znaczy histopatologia guza wyciętego w czasie niedawnej operacji Whipple*a. Wyniki są z dziś. Mama miała też wycięty woreczek żółciowy. Rozpoznanie: Adenocarcinoma ductale pancreatis G3 metastases adenocarcinomatis in lymphonodulis 6/10 (B6/8, C0/1 D0/1) pt 3N1 L/V (+) Jakie są rokowania? Wiemy, że złośliwy..., ale nic poza tym. CHcemy wybrać dobrą chemioterapię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na łacinie. Ale mój tato miał również operacyjnego raka trzustki metodą Whipple*a jeżeli masz jakieś pytania to pytaj postaram się odpowiedzieć. Powiem tylko tyle że jest to najgorszy rak z możliwych i boleści przy nim bywają nie do wytrzymania. Tata miał chemie i radioterapię która na dobrą sprawę nic nie dała tylko przedłużyła życie o kilka miesięcy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź, tak, wiem o tym... Ale cały czas mamy nadzieję, mama dobrze zniosła operację, jest w dobrym stanie, tyle że dodatkowo ma cukrzycę, która zrobiła jej się przed operacją. W jakim stadium rozpoznano nowotwór u Twojego taty? Słyszałam, że chemia niewiele daje, ale nie mamy wyjścia. Czy orientujesz się, jaka chemia jest najlepsza (będziemy konsultować się z lekarzami, ale chciałabym już cokolwiek wiedzieć)? Czy Twój tata odszedł...? Boję się zadać to pytanie, nie odpowiadaj, jeśli jest za bezpośrednie - ile czasu po operacji był z Wami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach