Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość MARZANNA

Podwyższony ALAT a tabletki antykoncepcyjne

Rekomendowane odpowiedzi

Gość MARZANNA
Mam refluks dwunastniczo-żołądkowy, zapalenie śluzówki żołądka.Robiłam badania ALAT 41,4U/L,ASAT 32,4 U/L, GGTP 20U/L, ALP 54 U/L.Czy podwyzszenie ALAT może mieć związek z braniem przezemnie tabletek antykoncepcyjnych YASMINELLE? czy mogę je brać dalej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Yasminelle raczej nie spowodowało wzrostu ALAT (jako działanie niepożądane). Jednak przy podwyższonych jego wartościach powinno się odstawić preparat aż do powrotu ALAT do wartości prawidłowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×