Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Guz w zstępnicy przy zagięciu śledzionowym


Gość anna

Rekomendowane odpowiedzi

Jest taki problem. Mój 33 letni brat ma podejrzenie dużego guza w zstępnicy przy zagięciu śledzionowym. Tyle wynik TC. Nie zgadza się na kolonoskopię, a tym bardziej na jakąkolwiek operację. Nic nie podpisze. Co mu grozi? Czy jest inna metoda zdiagnozowania tej zmiany, inne badania z krwi (wszystko opłacimy) i czy jest inne leczenie niż operacyjne? Błagam o wskazówki. Powiedział, że woli popełnić samobójstwo niż zgodzić się na wkładanie rury w odbyt, albo daś się tak strasznie pokroić. Co robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem lekarzem, ale myślę że musisz go przekonać do kolonoskopii. Z tego co wiem to jedyna tak dokładna metoda zdiagnozowania chorób jelita grubego. Są dzisiaj możliwości skorzystania z narkozy podczas tego zabiegu więc nie będzie czuł bólu. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to nie jest złośliwy nowotwór,w tym wieku to mało prawdopodobne.Może jakiś polip jelita.Należy jednak wykonać kolonoskopię aby pobrać wycinki do badania hist-pat.Czy w rodzinie ktoś chorował na raka jelita grubego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans go namówić. Nic nie podpisze. Co robić??? Cała rodzina jest załamana, Rodzice, żona, jego małe dzieci nic nie rozumieją. błagam - co robić? Czy są jakieć inne badania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bartek__