Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość JOLA

Wrzody na całym ciele

Rekomendowane odpowiedzi

Gość JOLA
witam mam 26 lat jak mialam 19 mialam jeden po drugim wrzody na calym ciele byly to najpierw malenkie krostki bardzo bolace rosly z dnia na dzien bylo widac rope po okolo 2 tygodniach pekaly i wylewala sie brudna ropa z krwia,i wychodzil malenki bialy rdzen jak korzonek.2 lata temu bylam w ciazy i mialam cos podobnego na kosci ogonowej z tym ,ze bylo to slepe niebylo widac rzadnej ranki poprostu goz wielkosci meskiej piesci bardzo bolesny,rwacy bol.utrzymywalo sie to jakies 3 tygodnie poczym poszlam na pogotowie i przebili mi to tylko i ropa zeszla stan zapalny ustal,ale niewyczyscili,teras po 2 latach odnawia sie to w tym samym miejscu,juz jest nabrzmiale i czerwonawe leciutko i polsuje.cala ciaze mialam infekcje w moczu podawano mi antybiotyki ktore nieskutkowaly.jestem w angli i niemam do kogo sie zwrocic.prosze o pomoc i z gory dziekuje. jola

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Należy udać się na pewno na kontrolę do lekarza. Zapewne zmiana, która pojawiła się na kości ogonowej to zropiała torbiel krzyżowa. Najczęściej taka zmiana wymaga pilnej interwencji chirurgicznej (nacięcie i zasączkowanie zmiany) oraz antybiotykoterapii. Im wcześniej udasz się z tym problemem do lekarza tym łatwiej będzie opanować stan zapalny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dmnk
Latwo sie mowi....jestesmy na Wyspach tak dla przypomnienia.Mam ten sam problem od kilku lat i wyglada to tak...co miesiac ciagle chodzenie i szukanie pomocy u lekarza bez skutku....jedyna rada*prosze zazywac antybiotyk* Mam pytanie czy branie antybiotyku co miesiac jest wskazane??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Nie radzę stosować antybiotyków przewlekle i tak długo i tak systematycznie. Może to wiązać się z licznymi powikłaniami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosia
Ja dziś byłam na pogotowiu a mianowicie dostalam jakies powiklania po masci Novate oraz antybiotyku Lirra.Stosowalam tydzień czasu bo mialam cos w rodzaju poparzenia,plam od slonca i po tym czasie wyszly mi wlasnie bolace wrzody jeden za drugim.Jeden, dwa mozna zniesc a nie kilkanacie.Na chwile obecna nawet chodzic nie moge a w szpitalu odeslali mnie zebym jutro stawila sie do dermatologa!!! To jest Polska sluzbia zdrowia ktora niepotrafi nawet ludziom pomoc.Ile jest dac zastrzyk i po klopocie a nie czlowiek sie musi sie meczyc i z dnia na dzien jest coraz gorzej ze mna a szpital lekarze sobie lekcewaza moj problem.Lekarz na pogotowiu kazal mi kupic plyn octenisept i zadnego nawet antybiotyku nie przepisal.A i podkersle ze lekarz powiedzial ze te wrzody do ciecia sie nie nadaja. Gdzie szukac w takim razie pomocy?G

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×