Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Diagnostyka torbieli jądra w badaniu USG


Gość Krzysztof

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysztof

Witam, mam 15 lat. Około rok temu wykryłem w okolicy lewego jądra mały guz. Długo milczałem, bojąc się że to nowotwór. Odważyłem się powiedzieć rodzicom. Byliśmy w szpitalu. Na USG wykazało że mam torbiela rozmiaru 1,1 x 0,8cm. Wszystkie dane o jądrach były dobre. Więc zostałem umówiony na zabieg. Moje pytanie brzmi czy poprzez samo badanie USG można powiedzieć co jest w tym guzie? bo jedyne co widziałem na zdjęciach to czarna kulka, i czy pani doktor która robiła ten zabieg mogła stwierdzić że to torbacz. Nie znam się na technologii ale czy badanie USG daje 100% pewność co do zawartości danej istoty w obok jądra? Chciałbym także wiedzieć, jak przebiega zabieg usunięcia tego torbacza. Z góry panu dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie brzmi czy poprzez samo badanie USG można powiedzieć co jest w tym guzie? - nie i czy pani doktor która robiła ten zabieg mogła stwierdzić że to torbiel? - tak, badanie USG daje jednoznaczne rozpoznanie w tym względzie Nie znam się na technologii ale czy badanie USG daje 100% pewność co do zawartości danej istoty obok jądra? - co do rozpoznania torbieli badanie USG jednoznacznie to określa Chciałbym także wiedzieć, jak przebiega zabieg usunięcia tej torbieli? - zabieg najczęściej wykonywany jest w znieczuleniu do kręgosłupa, czyli nic nie czuje się od pasa w dół, rozcina się worek mosznowy i wyłuszcza torbiel z jądra, 1-2 dni po takim zabiegu pozostaje się w szpitalu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.