Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Gastritis chronika activa antralis, colitis ulcerosa


Gość Basia45

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem *starą*emerytowaną pielęgniarką, dlatego nie oczekuje konkretnej pomocy, a tylko proszę o wskazówki. W I.2009r w bad.gastr. w pobranych wycinków z antrum hist.pat.:Gastritis chronika activa antralis. Metaplasja intest.completa difuusa.Hyperplasia foveoralis focalis. Śluzówka z cechami zaniku małego stopnia. Po roku miałam mieć wyk. bad.kontrolne, lecz *pod drodze* doszło do zawału, a odstawienie leków tj.Plavix, acard, i inne, było niebezpieczne. Gastrolog udzielił mi odpowiedzi, że można zaczekać do momentu odstawienia w/w leków. Serce jest w porządku, ale b.utyłam /Inspra, Sortis, Ezetrol/. Kiedy stoję, mam wrażenie, że nad pępkiem, po prawej stronie, tworzy się wybrzuszenie, ale niczego nie wyczuwam. Wszystkie bad.bioch.,morf. itd są prawidłowe. Termin badania mam wyznaczony na połowę stycznia. Proszę mi powiedzieć, czy jest sens mordowania mnie badaniami? przecież to wszystko może być za póżno. Jakie mam szanse? istnieje jeszcze colitis ulcerosa, ale w remisji od 9 lat i b ez owrzodzeń. Jestem pielęgniarką, mam niewielkie fundusze, dlatego proszę, czy mógłby Pan. Doktor udzielić mi odpowiedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach