Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Jolka

Usunięcie pieprzyka spod pachy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Jolka
Kilka lat temu miałam usuwany *pieprzyk*spod pachy. Teraz od jakiegoś miesiąca ta pacha okropnie mi się poci. Kąpię się codziennie, używam dobrego antyperspirantu w sprayu. Nic. Tylko ta jedna pacha mi się poci, niesamowicie, z drugą jest w porządku. Proszę o jakąś odpowiedź z czym to może być związane. Może chirurg coś uszkodził?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Nie, nie ma takiej możliwości, żeby chirurg mógł coś uszkodzić. To taka nadmierna pobudliwość czynnościowa gruczołów potowych. Radziłbym z ta przypadłością udać się do dermatologa. Jest wiele farmaceutyków dostępnych na receptę zmniejszających potliwość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×