Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Wzdęcia, lekkie kłucie i pieczenie w brzuchu a zapalenie trzustki


Gość lukasz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem studentem, mam 23 lata, jakis ponad rok temu trafilem do szpitala z salmonella, po okolo tygodniu choroba ustapila ale podczas gruntownych badan tj. wykonaniu badania krwi, USG, TK, stwierdzono u mnie ostre zapalenie trzustki choć przed trafieniem do szpitala jak i w trakcie nie miałem żadnych dolegliwości, które wskazywały by na to zapalenie. Miałem zalecona scisłą dietę do ktorej stosowałem sie mysle że niemal w 100%, po 2-3 miesiacach przy kolejnej wizycie i wykonaniu badan, wszystko wróciło do normy, zaczalem powoli przechodzić na zwykłe odzywianie. Po roku od mojego pobytu w szpitalu jakiś już ponad dwa miesiące temu zaczęły mnie męczyć wzdęcia szczególnie gdy zjadłem coś mniej lekkostrawnego, raz na tydzień czy dwa tygodnie po wypiciu ze znajomymi paru piw i zjedzeniu czegoś, rano pojawialy sie bóle brzucha i luźny stolec, po opróżnieniu wszystko wracało do normy. Zapisałem sie ostatnio na wizytę u gastrologa tyle ze niestety wizytę mam dopiero w styczniu, a ostatnio od paru dni wzdęcia zaczęły sie nasilać, po posiłku czuję się pełny, czuję lekkie kłucie lub też lekkie pieczenie w brzuchu i jestem tym zaniepokojony i nie wiem co robić, czy czekać na tą wizytę czy szukać pomocy prywatnie do tego czasu? Przeglądałem rózne fora i strony internetowe na temat trzustki niektóre objawy dolegliwości mi się zgadzają a niektóre nie, prócz wyżej wspomnianych nie mam żadnych nudności, wymiotów, gorączki, ból nie jest tak silny jak jest wszędzie opisywany lecz, mało wyczuwalny ale jest. Proszę o radę z góry dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach