Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Andrzej z Kołobrzegu

Przyczyna niedoboru sodu w organizmie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Andrzej z Kołobrzegu
Jestem osobą nadużywającą  alkohol ( nie piję od 3tyg). Byłem hospitalizowany z powodu niedoboru elektrolitów, a zwłaszcza SODU. Miałem robioną gastroskopię , z której wyszedł  duży wrzód, wybroczyny i nadżerki. Wynik hist-pat za 1 tydzień.Jestem bardzo słaby, nie mam apetytu a mam mdłości i przy tym bardzo UCIEKA z mojego organizmu sód.Poraz  drugi znalazłem się w szpitalu .Mam niezprecyzowane bóle i pieczenie w klatce piersiowej  ( badanie Troponiny -wynik dobry).Bardzo proszę o podpowiedź , co jest   lub może być  przyczyną  niedoborusodu , który w organizmie  przecież  odgrywa dużą rolę.Pilnie proszę o odp. na moje pytanie.PS Pragnę nadmienić iż stwierdzono u mnie pierwszy w życiu atak padaczki ALKOHOLOWEJ. Biorę Relanium w małej dawce, zaleconej przez neurol, atakże lek o nazwie Concor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Na pewno nadużywanie alkoholu ma duży wpływ na obecny stan. Zaburzona gospodarka sodowa może m.in. mieć punkt uchwytu w nerkach. Jak długo przyjmuje Pan lek o nazwie Concor? Czy przed jego przyjęciem bóle w klatce piersiowej występowały? Jednym z jego działań niepożądanych jest ból w klatce piersiowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Andrzej z Kołobrzegu
Lek Concor przyjmuję od 11 dni po wyjściu ze szpitala. Po pierwszym wzięciu nic się nie działo, ale później z biegiem czasu bóle występowały w mniejszym bądź większym stopniu. Obecnie bóle w lk/p i pieczenie nasiliły się , stąd po 5 dniach znalazłem się ponownie w szpitalu. Proszę więc o podp, w jaki sposób lekarze mogą mi pomóc, bo chyba wścieknę się z bólu. Leczę się od ok.4 lat i biorę Zoxon 2 mg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Niestety potrzebne są badania, aby ustalić przyczynę. Bez tego truno cokolwiek więcej powiedzieć. Skoro ból wcześniej nie występował to być może lek Concor jest jego przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Monika
Proszę o pomoc i ew podpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Monika
Moja mama znalazła się w szpitalu na wskutek mdłosci i strasznych bóli głowy które miała juz, od kilku dni, okazało się ze ma bardzo niski poziom sodu i elektrolitów we krwi. Leżała na odziale wewnętrznym przez 2 tygodnie, miała robiony rezonans głowy, badaną tarczycę- nic!!!! W dobrym stanie zdrowia została wypisana ale nie znaleziono przyczyny uciekania sodu. Przez 2 tyg w szpitalu cały czas podawali jej kroplówkę z sodem. W domu była 5 dni i nastapiła ta sama sytuacja- złę samopoczucie mdłosci i gból głowy!!!- teraz leży na nefrologiii i strasznie sie denerwuje co to moze być??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×