Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Zmartwiona przyszła

Który ból wybrać: woreczka czy przydatka?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Zmartwiona przyszła urlopowicz
Od grudnia mam problemy pokarmowe. Mdłości, bóle w nadbrzuszu na środku w okolicach żołądka i po prawej stronie. Parokrotnie wykonywałam badania krwi ( podniesione OB 24-26, reszta w normie, przy ostatnim badaniu ok. 12 czerwca podniesione próby wątrobowe i również OB 25 ), przyjmowałam zapisane leki: Helicid, Cholamid, Cholestil - 6 m-cy, Heparegan - po ostatnim ataku bólu oraz środki rozkurczowe - Scopolan, Spasmolina, No-spa. Robiłam USG , gastroskopię, kał na pasożyty dwiema metodami, sprawdzałam Helicobakter i nic. Kamieni żółciowych też nie stwierdzono, a jednak miałam 3 ataki bólowe ( grudzień i początek czerwca 2 razy ) bez gorączki, ktore ustępowały po przyjęciu środków rozkurczowych ( przy ostatnim bólu zastrzyk rozkurczowy w szpitalu ). Po około 10 dniach diety dosyć rygorystycznej i przyjmowaniu leków wszystko wróciło do normy. Chyba to istotne - mam 44 lata. Od września ubegłego roku biorę Novynette, ale ostatnie opakowanie przerwałam w trosce o wątrobę i woreczek. . Niestety wróciły moje problemy bólowe związane z jajeczkowaniem ( następne pęcherzyki :)), ktore występują około 4-5 dni podczas owulacji. Zacznę chyba znowu brać tabletki od następnego cyklu. Tylko mam wątpliwości, planuję niedługo wyjazd na urlop ( za granicę ) i się obawiam, czy mnie znowu nie "złapie" kolka?, Co może powodować opisane przeze mnie dolegliwości ? Antykoncepcja? Jeśli nie to co? Nikt ( 2 radilogów, 3 chirurgów, 2 gastrologów + lekarz ogólny ) nie postawił mi jasnej diagnozy. :(. Bardzo proszę o odpowiedź na naprawdę nurtujące mnie pytania. Dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
W zasadzie bez badań i kolejnego wykluczania przyczyn trudno powiedzieć coś o diagnozie. Jeśli ból występuje w nadbrzuszu po stronie prawej to może mieć to jeszcze związek z nerkami, prawostronnym zapaleniem płuc, czy z przyczynami krążeniowymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosiak
Myślę,że trzeba jeszcze badanie od strony odbytu.w tedy można wiedziec,co dalej robić.Poprostu trzeba zrobić badanie kolonoskopi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość iwona
srodki antykoncepcyjne uszkadzaja watrobe a nawet powoduja jej marskosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×