Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Jarek K.

Ból, mdłości i napięcie z lewej strony nadbrzusza

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Jarek K.
Dzień dobry Państwu. Jestem tutaj pierwszy raz. Mój problem polega na ciągłym bólu, który czasem powoduje, że mam uczucie mdłości i jest mi niedobrze. Nie odbija mi się wtedy. Ból i napięcie jest umieszczone w lewym nadbrzuszu zaraz pod żebrami tymi co łączą się z mostkiem. To *coś* jest koło tych krótkich żeber. Czasem to *coś* przechodzi pionowo w dół, tak jakby koło nerki. Również zdarza się takie uczucie na plecach na żebrach piersiowych. Wydaję mi się, że to *coś* nasila się jak niosę coś w prawej ręce, coś cięższego typu zakupy. Przy niektórych ruchach tułowiem odczuwam przeskakiwanie i chrobotoanie czegoś przy żebrach małych po lewej stronie. Próbowałem je dotykać, ale nie wydaje mi się, żey były złamane. Uczucie tego *czegoś* zwiększa się z każdym dniem. Również zauważyłem następującą zależność - uczucie tego czegoś zwiększa się jak się denerwuję. W ubiegłym roku w okolicach września miałem wykonywane USG jamy brzusznej (w lipcu i sierpniu też) i nie było tam żadnych zmian. Badania krwi wraz z OB i CRP i moczem oraz Fe w styczniu tego roku - w normie. Byłem również u urologa i przebadał mi układ moczowy - jest dobrze. Mam stwierdzone zrosty w obrębie jelita esowatego za pomocą kolonoskopii. Wykonywałem w ubiegłym zdjęcie kręgosłupa lędźwiowego - skolioza i brak fizjologicznej lordozy. Dodatkowo jak napręże mięśnie i się rozciągnę to czuję coś w kręgosłupie piersiowym mniej więcej na tej wysokości co odczuwam ten dyskomfort. Poza tym jak posmaruje to miejsce żelem przeciwbólowym i przeciwzapalnym to uczucie tego *czegoś* maleje. Codziennie rano po przbudzeniu ból nie występuje od razu. Czy w związku z tym: 1. Ból może pochodzić np od trzustki lub żołądka? Jeśli tak to czy to jest normalne, że ból od tych narządów zmniejsza się po takim, żelu przeciwzapalnym? 2. Czy jeśli miałem w ubiegłym roku 4 x USG (ostatnie we wrześniu) to jakie jest prawdopodobieństwo, że mógła mi powstać jakaś zmiana nowotworowa np na trzustce lub śledzionie? Zakładając, że powstała to czy może ona być już bardzo rozwinięta? 3. Czy takie objawy, że jest mi niedobrze i mnie mdli mogą pochodzić od kręgosłupa? 4. Czy mogę mieć tak przestawiony szkielet w związku ze skoliozą i brakiem lordozy, że te małe żebra po lewej stronie uciskają np na żołądek, trzustke, jelito lub śledzionę i to powoduje, że jest mi niedobrze? 5. Czy smarowanie brzucha żelami przecwibólowymi i przeciwzapalnymi mogą zmniejszać objawy bólowe narządów wewnętrznych (żołądek, śledziona, jelito)? Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
1. Ból może pochodzić np od trzustki lub żołądka? Jeśli tak to czy to jest normalne, że ból od tych narządów zmniejsza się po takim, żelu przeciwzapalnym? - ból raczej nie pochodzi od żołądka ani trzustki, nie zmniejszałby się po smarowaniu żelami przeciwbólowymi, ból raczej ma podłoże związane z patologią w zakresie kręgosłupa 2. Czy jeśli miałem w ubiegłym roku 4 x USG (ostatnie we wrześniu) to jakie jest prawdopodobieństwo, że mógła mi powstać jakaś zmiana nowotworowa np na trzustce lub śledzionie? - nie ma praktycznie takiej możliwości 4. Czy mogę mieć tak przestawiony szkielet w związku ze skoliozą i brakiem lordozy, że te małe żebra po lewej stronie uciskają np na żołądek, trzustke, jelito lub śledzionę i to powoduje, że jest mi niedobrze? - objawy mdłości mogą być związane z sama patologią związaną z kręgosłupem, z samym bólem wyzwalającym taki odruch trzewny, to dość naturalne 5. Czy smarowanie brzucha żelami przecwibólowymi i przeciwzapalnymi mogą zmniejszać objawy bólowe narządów wewnętrznych (żołądek, śledziona, jelito)? - raczej nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jarek K.
Panie doktorze, mam jeszcze jeden problem. Od sooty jestem przeziębiony. Mam katar, bolało mnie gardło. Z każdym dniem kaszel się nasilał. Wczoraj poszedłem na dyżur do lekarza. Przepisał mi Anizotrox. WIeczór go zażyłem. A w nocy obudziłem się i było mi strasznie niedobrze, kręciło mi się w głowie. Miałem takie uczucie jakbym był we śnie. Dodatkowo czułem bardzo duży dyskomfort w lewym nadbrzuszu. Takie coś co opisywałem wyżej w poprzednim wątku. Jakoś się uśpiłem. Rano poszedłem do toatey i oddałem bardzo luźny stolec koloru zielono-szarego. Bardziej byl zielono. Dlaczego tak się stało? To może być jakaś reakcja organizmu na coś? Poza tym mam takie dziwne uczucie na kościach żebrowych po lewej stronie tak jakby ktoś na nich stał oraz chyba na mięśniach po lewej stronie brzucha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Dlaczego tak się stało? To może być jakaś reakcja organizmu na coś? - to prawdopodobnie reakcja na podany antybiotyk, nudności, biegunki i bóle brzucha są typowe dla tego antybiotyku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×