Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Tomek

Śluzowaty stolec po czopkach na ból jądra

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Tomek
Witam. W ubiegłym tygodniu byłem u urologa, ponieważ odczuwałem ból w prawym jądrze i pachwinie. Był to dziwny ból, ponieważ nie był ciągły i znikał np. gdy dotykałem jądra. Nie miałem temperatury i moszna była normalna. Jądro nie było powiększone. Urolog zbadał mnie (USG) i nie stwierdził żadnych zmian. Na wszelki wypadek dostałem biseptol oraz diclofenac w czopkach. I tutaj pojawia się mój problem i pytanie. Wczoraj wziąłem pierwszy raz czopek. Dzisiaj poszedłem do WC, aby oddać stolec. Oddanie stolca było poprzedzone puszczaniem bąków (co dla mnie jest niezwykle rzadkie), ale czułem się tak jakby w jelitach była jakaś ciecz. W dodatku po wypróżnieniu pierwsza część stolca była pokryta tak jakby rozpuszczonym czopkiem - takie coś maziowate, galaretowate i śmierdzące. W dodatku woda w WC była tłusta. Proszę o odp na pytanie czy ta galaretka w kolorze czopka i tłusta woda w muszli może być spowodowana właśnie czopkiem? Poza tym jak włożyłem wczoraj czopek to czułęm dyskomfort oraz lekkie pieczenie. Czy to jest normalne??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Proszę o odp na pytanie czy ta galaretka w kolorze czopka i tłusta woda w muszli może być spowodowana właśnie czopkiem? - tak to zapewne następstwo stosowanego czopka Poza tym jak włożyłem wczoraj czopek to czułem dyskomfort oraz lekkie pieczenie. Czy to jest normalne? - tak może się dziać, to normalna sytuacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek
Dziękuję Panie doktorze. A czy za każdym włożonym czopkiem tak się bedzie działo? Poza tym jak długo stoję i siedzę to czuję ścisk pomiędzy odbytem a moszną. Lekarz nie stwierdził żylaków powrózka. Panie doktorze czym ten ścisk może być spowodowany jeszcze? Może to być jakiś guz na prostacie? W ubiegłym tygodniu robiłem badania krwi - ok, ob-1, crp-0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
A czy za każdym włożonym czopkiem tak się bedzie działo? - tak Panie doktorze czym ten ścisk może być spowodowany jeszcze? - trudno mi określić co się może dziać bez badania Może to być jakiś guz na prostacie? - jeśli Pan był badany przez odbyt to można takie przypuszczenie łatwo wykluczyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×