Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Alinka

Zanik bólu piersi

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Alinka
Witam! Zawsze przed okresem piersi zaczynają mnie boleć już na ok. 8-9 dni wcześniej. W tym m-cu zaczęły boleć na 4 dni przed planowaną datą (dokładnie okres powinien przypaść na dzień 16.01), ale dziś przestały mnie zupełnie boleć! Nie czuję nic, a okresu nadal nie ma. Zazwyczaj przestawały boleć dopiero kilka dni po rozpoczęciu okresu. Czy to może oznaczać ciążę? Szczerze mówiąc, razem z partnerem, nie do końca dbamy o skuteczną antykoncepcję, ot po prostu uważamy że będzie to co ześle los. W każdym razie do zbliżenia doszło (wydaje mi się) już po owulacji. W takim razie nie wiem, czy może to oznaczać ciążę? Wiem, że muszę zrobić test żeby się dowiedzieć, ale uważam że to jeszcze trochę za wcześnie. Proszę o poradę, co mogło spowodować zanik bólu. Dziękuję!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
W zasadzie na taki stan wpływa dieta, równowaga hormonalna, leki, stres. Po takich objawach nie można wnioskować o ciąży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Alinka
Ma Pan rację - okres powinnam dostać w sobotę, a antybiotyk zaczęłam brać w czwartek - czy to mogło spowodować brak miesiączki? Dodam, że jeszcze przed rozpoczęciem kuracji antybiotykowej odczuwałam dolegliwości przedmiesiączkowe. Czy mimo to lek mógł wpłynąć na to, że okresu nadal nie ma? Wg Pana powinnam wykluczyć ciążę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
czy to mogło spowodować brak miesiączki? - tak, leki mają na to wpływ Czy mimo to lek mógł wpłynąć na to, że okresu nadal nie ma? - tak być może Wg Pana powinnam wykluczyć ciążę? - tylko test ciążowy w 100% da na to pytanie odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Alinka
A jednak ciąża. 2 tydzień. Także nie do końca należy sugerować się antybiotykami. Proszę o informację, jeśli to możliwe - czy Duraceff w tak wczesnej ciąży mógł negatywnie wpłynąć na zarodek? Dziękuję!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Duraceff należny do antybiotyków, które można stosować w czasie ciąży, nie powinien mieć wpływu na płód

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ona10
Aaa... więc 18 lutego mam mieć okres a od mojego ostatniego okresu (mam regularny okres co 29 lub 30 dni) uprawiłam czesto ze swoim partnerem seks i chcialam zapytac... czy to moze być ciąża? skoro zawsze przed okresem 7 dni wczesniej bolały mnei piersi a teraz mam wlasnie dostać okres 18 lutego a to jeszcze 4 albo 5 kiedy mam go dostac a ja nei mam zadnych bólów co by wskazywaly na okres? pomocy!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anna
Bardzo proszę o odpowiedź... W sobotę 20 kwietnia partner otarł się członkiem o moją pochwę, jakoś dwa razy, do wytrysku nie doszło. Mimo po, po 36 godzinach wzięłam Escapelle. Później brałam proverę na wywołanie. Normalnie bolały mnie piersi jak przed okresem. Dwa dn teu zrobiłam test iwyszedł negatywny. Dzisiaj piesi przestay boleć, a mimo to nie mam jeszcze okresu. Czy to może być jednak ciąża? Dodam,że miałam wtedy sucho w okolicach pochwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×