Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Antoni

Ból jadra po wytrysku

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Antoni
Witam, od dawna mam pewnien problem i nikt nie moze mi pomóc. otóz po wytrysku następuje u mnie ból prawego jądra czy przyczyną może być bakteria lub zapalenie prostaty? Bardzo utrudnia mi to funkcjonowanie. Mam dopiero 20 lat*/ prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Czy konsultował się Pan z urologiem? Może to być niewielki stan zapalny w obrębie najądrza lub torbiel nasienna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Antoni
tak, konsultacje nic nie wniosły. Nolicin i olfen zostały przepisane które nic nie pomogły. W usg nic nie widać, badania moczu w porzadku. czy leki jak citoproxen mogły by pomóc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Tak, może pomogą. To antybiotyk dokładnie działający na drogi moczowo-płciowe. Jeśli to zakażenie bakteryjne to antybiotyk tego rodzaju powinien pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×