Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

OZT, obrzęk, cukrzyca i długotrwała gorączka


Gość OLKA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Chciałam opisac przypadek mojego teścia który trafił do szpitala z ostrymi bólami brzucha,jednak szybko okazało się że to OZT trafił na OIOM.Teraz już jest lepiej ale powstały powikłania tj.cukrzyca wysoka gorączka utrzymująca się już przez 4 tygodnie ,woda w brzuchu i płucach,obrzęk narządów wewnętrznych.Ojciec miał robione TK ERCP USG RTG jamy brzusznej wykryto kamienie (przynajmniej tak twierdzą lekarze bo co tydzień mówią co innego) innym razem ropień i torbiel.Kamienie miał miec usunięte ale że nadal jest opuchnięty brzuch to nie moga sie dostac do przewodów, potem mieli mu zakładac dren do brzucha aby odsączyc wodę w końcu kazali nam go zabrac na oddział wewnętrzny na wyregulowanie insuliny i płynów.Zastanawiam się czy to leczenie idzie w dobrym kierunku, nie znam się na leczeniu ale wydaje mi się że leczą go metodą chybił trafił. Moje pytanie brzmi:dlaczego nadal utrzymuje się u niego wysoka gorączka ,jak sprawdzic czy ma kamienie które są nawet nie zlokalizowane bo wystąpił obrzęk,czy to torbiel,ropień może to jakaś narośl ,jakie badanie jeszcze można wykonac żeby dowiedziec się co mu jest tak naprawdę,jak może wyglądac jego dalsze leczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach