Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Andżelika

Przyczyna refluksu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Andżelika
Mam 30 lat i od pół roku miewam ból w prawej części nadbrzusza, promieniujący do pleców. Usg, crp, próby wątrobowe i trzustka w porządku. Test EIA z koprpantygenem Giardia - ujemny. Po gastroskopii stwierdzono u mnie niestrawność zwieracza dolnego przełyku GERD stopnia 2 oraz zapalenie opuszki dwunastnicy. Chciałabym dowiedzieć się co może być przyczyną tych chorób i czy zażywanie doustnych tabletek antykoncepcyjnych Yasmin może powodować takie skutki uboczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Raczej dosutne pigułki antykoncepcyjne nie powodują takich dolegliwości. Przyczyną może być nadkwasota. Radzę zgłosić się do lekarza w celu zastosowania odpowiedniej farmakoterapii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×