Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Złamana ręka? nie widzę nic na zdjęciu rentgenowskim


Gość Anna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Dzisiaj na lekcji WF-u nieszczęśnie dostałam piłką od koszykówki w palce tak, że - jak wtedy myślałam - wybiłam palca serdecznego. Nic z tym specjalnie nie zrobiłam, tylko poszłam przepłukać pod zimną wodą i zostawiłam. Jednak opuchlizna się powiększyła i w domu stwierdziłam, że może być coś z palcem nie tak, więc na wszelki wypadek udałam się z mama na chirurgię dziecięcą. Zrobili mi prześwietlenie. Otrzymałam zdjęcia i przyjrzałam się im i ucieszona stwierdziłam, że chyba wszystko jest w porządku. Jednak lekarz zdiagnozował złamanie od razu i zaprowadził do gabinetu gdzie pielęgniarka założyła mi gips do polowy przedramienia, który muszę nosić 3 tygodnie. Później przyglądałam się zdjęciom ale nie zauważyłam jakiejś zmiany wskazującej na to ze jest to złamanie. Wiem, że nie znam się na tym kompletnie, ale chciałabym się upewnić czy lekarz przez przypadek nie wystawił złej diagnozy. Poniżej umieszczam zdjęcia rentgenowskie i proszę bardzo kogoś kto się zna, by wykazał mnie zielonej na czym polega uszkodzenie mojego palca... Zdjęcia rentgenowskie: http://img512.imageshack.us/img512/3030/img066v.jpg Pozdrawiam i dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie skanu zdjęcia RTG nie można w należyty sposób go oceniać. Czasami szczelina złamania jest bardzo niewielka widoczna tylko pod dużym podświetleniem. Jeśli lekarz takowe złamanie stwierdził to trzeba zastosować się do jego zaleceń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik