Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Janina

Zgrubienie pod raną po usunięciu tarczycy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Janina
7 pażdżiernika usunięto mi tarczycę w całości ,wyniki były dodre. Problem w tym że nad raną po operacjii mam dość duże zgrubienie i nie chce zniknąć mimo masażu i brania leku jaki zalecił mi lekarz (detralex),czy to znikni bo nie wygląda to estetycznie i co mogę jeszcze zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Można zastosować żele na bazie silikonu (np. Veraderm, Dermatix). Po 2-3 miesięcznym stosowaniu powinny być widoczne efekty. Jeśli nie być może doszło u Pani do wytworzenia bliznowca, który jest bardzo problematyczny w leczeniu (trzeba skosnultować to z dermatologiem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×