Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Wycięcie macicy z przydatkami drogą brzuszną H-P


Gość ana

Rekomendowane odpowiedzi

07.10.2009 miałam operację wyciecie macicy z przydatkami drogą brzuszną H-P po 9 dniach podnosilam wiecej niz 7 do 10 kilo prowadziłam auto ponad 100km czy mogłam sobie zaszkodzić i co teraz .Wychodząc ze szpitala nie dostałam żadnej instrukcji jak mam się zachowywać.do dziś mam bule ale przeczytałam na form ze tak mają też inne pacjentki Martwię się czy nie zaszkodziłam sobie a jeśli to jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość haemophilus

Faktycznie, dźwiganie ciężkich rzeczy po takim zabiegu nie jest wskazane (ryzyko przepukliny pooperacyjnej). Trudno bez badania powiedzieć czy sobie Pani tym zaszkodziła. Jeśli odczuwa Pani od tego czasu dolegliwości tym bardziej radzę udać sie do lekarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Jestem studentką 5 roku. Piszę pracę na temat: *Ja cielesne kobiet po mastektomii i operacjach ginekologicznych.* Poszukuję Pań, które zechciałyby podać swojego maila i wziąć udział w badaniach całkowicie anonimowych przeprowadzanych drogą mailową, które posłużą tylko i wyłącznie do napisania pracy magisterskiej. Bardzo proszę o pomoc, nie zajmie to Paniom dużo czasu, a jakże ułatwi mi napisanie pracy magisterskiej opartej na badaniach. Jeśli któraś z Pań wyrazi zainteresowanie to proszę o podanie e- maila, a ja wyślę na wskazany adres kwestionariusze lub można napisać bezpośrednio na mojego maila ( karolka.karola@gmail.com ), a ja odeślę kwestionariusze wraz z bliższymi informacjami o mnie i instrukcje do kwestionariuszy. Będę dozgonnie wdzięczna za pomoc! Pozdrawiam, Karolina K. W razie pytań i wątpliwości proszę pisać : karolka.karola@gmail.com (ankieta jest kierowana do wszystkich kobiet po operacjach ginekologicznych* usunięciu jajników, jajowodów, macicy, trzonu macicy itp.) P.S. Po obronie zainteresowanym osobom mogę przesłać wyniki badań :)

Odnośnik do komentarza