Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość karol

Czopki na żylaki i zmiany zapalne odbytu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość karol
Od 5 dni biore czopki na zylaki i zmiany zapalne odbytu. Oprocz tego tabletki dosutnie. Czy jest możliwosc ze przez te czopki wybobywa mi sie biala substancja z bialymi grudkami podczas wyprozniania sie. Zauwazylem to dopiero 1 raz. Czopki sa brazowe. Nie bylem jeszcze u proktologa a u lekarza rodzinnego ktory podejrzewa ze moga to byc hemoroidy. Jest moliwosc ze to jakies zapalenie odbytu wywolane dlugotrwalym stresem i biegunkami??. Moje objawy przed zastosowaniem lekarstw to niewielka ilosc krwi na papierze co ok 3 raz oraz pieczenie ktore minelo samo po ok 4-5 dniach przed zastasowaniem lekarstw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Trudno mi określić dokładnie co może być przyczyna obecnego stanu Pana zdrowia bez badania. Czopki mogą powodować zmianę koloru i konsystencji stolca. Oczywiście dopiero badani proktologiczne wyjaśni dokładnie przyczynę Pana dolegliwości. Aby stwierdzić żylaki odbytu wystarczy zwykłe badanie przez odbyt palcem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dodano
Zobacz odbyt choroby zdjęcia http://www.bolimnie.com/anatomia/odbyt-choroby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×