Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Z problmeme

Zaczerwienienie, swędzenie skóry pod napletkiem i żołądziem

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Z problmeme
Witam. Ostatnio mocno przeziębiłem się. Dostałem antybiotyk. Przyjąłem całą dawkę. Po dwóch dniach po zakończeniu kuracji. Na mojej żołędzi i napletku wystąpiły zaczerwienienia, które trochę swędziały. Stwierdziłem, że to efekt uboczny działania antybiotyku. Smarowałem to Clotrimazolum. Zaczerwienienia ustąpiły dosłownie po pierwszym posmarowaniu. Myślałem, że wszystko dobrze ale dziś rano dostrzegłem jakieś małe znamię, jakby guzek. Jest praktycznie nie zauważalny. Nie boli gdy go dotykam. Jest tego samego koloru co żołądź. Umiejscowiony jest po lewej stronie ok 1cm od ujścia cewki moczowej. Czy to może być efekt jakiegoś podrażnienia? Tydzień wcześniej uprawiałem seks oralny i zwykły z moją partnerką bez zabezpieczenia w postaci prezerwatywy. Czy to tez może mieć jakiś wpływ? Proszę o odpowiedź gdyż ten guzek niesamowicie mnie zaniepokoił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Najlepiej udać się bezpośrednio do urologa/dermatologa. Taka zmiana może być wynikiem np. kontaku płciowego, stosowanego antybiotyku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Z problemem
posmaruje to jeszcze trochę Clortimazolum jeśli nic nie pomoże to na pewno się udam z tym do urologa. Wystraszyła mnie taka objawa:/ Może ktoś jest w stanie jeszcze coś powiedzieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Z problemem
dla wszystkich z podobną obawą. Jeśli wystąpiło coś takiego. Jest to prawdopodobnie spowodowane podrażnieniem po stosunku seksualnym. Smarowanie tą maścią pomaga. Wizyta u lekarza była i jest wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ***
Tez mam ten problem smarowalem tą mascia przez jeden dzien i nie pomaga co zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Jednodniowe smarowanie na pewno nie pomoże jeśli to grzybica. Radzę w tej sprawie skonsultować się najlepiej z dermatologiem. On po badaniu wyjaśni co może być powodem tych dolegliwości i jakie leki zastosować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość df
Mam czerwone plamki po stosunku, swędza i pojawia się taka serowa wydzielinka smaruje to HYDROKORTIZONEM 1% maść i przechodzi a zarazem łagodzi objawy wyczytałem że to sa objawy drożdzycy lub zakażenia grzybicznego znaczy czytaj masz to ty i twoja partnerka i oględnie nmówiąc trudno sie to leczy inaczej leczenie najczęściej polega na łagodzeniu objawów jest to widac dość powszechne musze spróbowac maści CLOTRIMAZOLUM czytałem że jest na grzyby grzybice i takie tam i powinna być lepsza od HYDROKORTIZONU. a ludziska nie posądzajcie sie ż ektoś kogoś zdradził bo to może złapać każdy!!!!!!!!! i dużo panien to ma i sie często zaraża nawet podczas obniżenia odporności pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jacus
mam 15 lat i posiadam podobne objawy (czyli zaczerwienienie i lekkie swedzenie ) nie uprawiam seksu i nie smarowałem tego zadna mascia. Powinienem zaczac czy zostawic to na jakis okres czasu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość alf
Kilka miesięcy temu wystąpiło u mnie straszne swędzenie. Pojawiały się także miejscowe zaczerwienienia. Smarowałem wówczas żołądź i napletek maścią Clotrimazolum. W ciągu 3-4 dni problem ustąpił. Dodam ,że wówczas przebywałem nad Morzem i codziennie moczyłem się w słonej wodzie, ciekaw jestem czy słona woda miała wpływ na ustąpienie objawów, bowiem po kilku miesiącach ponownie spałem z tą samą partnerką i znów pojawiły się dolegliwości. Niestety tym razem swędzenie i ból jest nie do wytrzymania. Stosowałem Pimafuci, Clotrimazolum i ciągle nic nie pomaga a mija już 2 tygodnie. Dodatkowo na napletku pojawiły się rany , które krwawią a po smarowaniu maścią na ranach pozostaje zasklepiona maść. Kiedy przy myciu usuwam zasklepioną maść to naruszam ranę i znów się zaczyna ból i swędzenie. Wizyta u lekarza odpada bo się wstydzę wyjąć *sprzęt* i zaprezentować go komuś obcemu. Czy jakiś fachowiec-lekarz może coś poradzić korespondncyjnie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Edward Ącki
Ta nie brandzluj wiecej tej partnerki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ernest
dobrze myc co kąpiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość key
Nigdy więcej anal bez gumy. Zobaczę clotrimazolum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość .
Penis zdjęcia chorób http://www.bolimnie.com/anatomia/penis-pracie-czlonek-choroby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×