Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Brygida

Leczenie bólu i pieczenie a przy odbycie hemoroidy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Brygida
Dzien Dobry. Mam pytanie co mam zrobic jesli po zazyciu antybiotyków Duomox 1 g a zazywałam go 2 razy dziennie przez 7 dni{dwa dni temu je skonczyłam zazywac} mam problemy z wypróznieniem a jesli juz sie wypróznie to z ogromnym bólem pieczeniem, a nawet krwawieniem ze sluzem a na dodatek blizko odbytu pojawił się chyba hemoroid. Zle się siedzi , bardzo boli nie mówiac ze mam zatwardzenie . Czy to moze byc po leczeniu antybiotykami czy to inna choroba.Jak to mam leczyc i co moge zazywac aby ból , pieczenie i ta narosc koło odbytu znikła.pragne wspomniec iz zazywam nadal zelixe , czy moze miec to cos wspólnego. Prosze o odpowiedz i jakies wskazówki aby sobie pomóz.Mam 37 lat i dwa razy rodziłam..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość medicus
Duomox nie jest odpowiednim lekiem do tego typu schorzenia,ma co prawda działanie uboczne,może /?/ spowodować luźny stolec. Colon C,2x2 łyżeczki,ułatwi oddawanie stolca,i działa osłonowo.I niestety należy udać się do lekarz proktologa lub gastrologa,konieczne badanie jelita grubego.Leki na hemoroidy ,można dostać w aptece,zalecam na dziś ziołowe.Wszystkie są bez recepty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Brygida
Dziekuje za odpowiedz , jednak chyba zle to opisałam i chce to sprostowac. zazywałam Domox ale nie z powodu bólu jelit tylko dostałam ropna angine i dlatego był ten antybiotyk.Jednak po skonczeniu tego antybiotyku pojawił sie ból jelita, pieczenie ,niemożnosc wypróznienienia się przez 5 dni a nadodatek ta narosl przy odbycie.A teraz co najgorsze to to ze czuje ze jest tam hemoroid a nadodatek druga narośl jakis mały twardy guzek. Pragne jeszcze dodac ze w roku 1997 miałam wyciety polip.W 2007 roku miałam klonoskopie i wyszła dobrze. Czy ten stan zapalny i ten ból i te guzki mogą byc spowodowane po zazyciu tego antybiotyku , czy moze znowu w moich jelitach zaczyna sie jakas powazna choroba. I jeszcze mam jedno pytanie czy Zelixa która zazywam na odchudzanie moze pogarszac te objawy czy moge ja nadal zazywac? Bardzo prosze o pomoc co mam robic , bo mimo ze zakładam od kilku dni czopki Hemorol nic mi nie przechodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość medicus
Radzę odstawić Zelix,w połączeniu z antybiotykiem może powodować występowanie bólów jelitowych/nie hemoroidy/Oczywiście,że Domax nie był na bóle jelit,ja tylko zaznaczyłem,jakie ma skutki uboczne.Stosowanie Zelixu może spowodować kłopoty jelitowe.Proszę używać czopki Proctosone.Leczeni może potrwać nawet 2 tygodnie.Jednak zalecam wizytę u lekarza.W pani sytuacji ,powinna powtórzyć badanie jelita grubego.Nie wiem jak pani się odżywia,lecz dieta uboga,może powodować kłopoty przy oddawaniu stolca,w konsekwencji hemoroidy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Aneta
Witam serdecznie, mam zaledwie dwadziescia lat i problem z hemoroidem! Od ponad roku zauwazylam, ze poiawil sie maly hemoroid , dostalam leki Hemorectal, i pomoglo ! Dwa miesiace temu pojawil sie ponownie, stosuje Hemorectal ale nie widze poprawy.Nie boli, nie piecze, nie dzieje sie nic zlego , ale poprostu ten homoroid jest, jak moge sie jego pozbyc , prosze o rade! pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Piotr z Koszalina
itam serdecznie piszac z tym problem ale dla mnie wlasnie jest to dziwne ze poszedlem do wc oddac stolec poczulem wlasnie nie wielki dziwny guzek niewielki choc jestem mezczyzna skad to sie moze wziac?lezac w lozku czuje ze wlasnie mnie to przeszkadza czy to cos powaznego z tym jest czy to polip?jakos stolca nie moge teraz zrobic prosze o porade, mam niecale 40 lat nie wiem co jest grane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krysia
witam, ja mam podobny problem, guzek pojawil sie wczoraj dzisiaj rano poleciala krew... wieczorem podczas kompieli skrzepy...kolor ma to fioletowo czerwony, boli, mam stan podgoraczkowy... 37,4:( jest sylwester:(((( błagam przynajmniej o poprawienie mi nastroju...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kasia
hej mam podobny problem tydzien temu mialam ostra biegunke poszlam do lekarza dostalam zastrzyki,teraz jak mam isc sie wyrpznic to bardzo mnie boli w odbycie swedzi i jest pieczenie a nawet pojawila sie krew na papierze toaletowym czy to sa hemoridy jak mam je wyleczyc,a co do oddawania stolca to niemam zadnego problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bożena
Kilka dni temu zauważyłam przy odbycie guzek. Wygladał mi na guzek hemoroidowy więc stosowałam maść i czopki polecone z apteki. Trochę bolał mnie i czułam go wyraźnie ,że mi przeszkadza. Minął tydzień,nic mnie nie boli ale ten guzek wcale się nie schował ale stał sie jeszcze bardziej twardy. Chciałam zaznaczyć,że juz kilka razy w zyciu miałam hemoroidy i zawsze po zastoswaniu czopków i maści *chowały* się. Ten nie da się odprowadzić do odbytu.Bardzo sie boję czy to nie jest coś groźnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sokol
Polecam wszystkim cierpiacym na tą okropna przypadłość wszelkie dostepne środki zawierajace HYDROCORTISONE, moga to byc czopki a najlepiej to i czopki i maść lub spray by leczyc wewnatrz i na zewnatrz. Nic innego mi nie pomogło dlatego postanowilem ze sie podziele ta informacją. Pamietac tez nalezy o diecie i lepiej odstawic i kawę i herbatę, ja po kazdej kawie czułem sie tylko gorzej. pozdrawiam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ania
mnie boli i piecze odbyt ale nie przy oddawaniu stolca tylko jak siedze czopki i masci nie bardzo pomagaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jaa
ja mam to samo po zazyciu duomox 1g wyszedł mi hemoroid tragedia...napewno to przez antybiotyk:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość olo
ja mampodobny problem tyle ze ak ide do toalety niby mi sie chce oddac kal to zamiast tego wyplywa ropa i potworny bol niewiem co z tyym robic i gdzie sie zglosic , moze ktos mi powie gdzie mam sie z tym zglosic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paweł
Hej Mam Podobny Problem , Po Oddaniu stolca Bardzo mnie piecze nawet jak mam lużnego ,gdy robie nasiadówke czuje gózek i jak go dotykam boli, .kał mam normalny nie ma krwi ani ropy ,stosowałęm mąscie z wit.A, ale one jakoś nie pomagają Prosze o pomoc, do lekarza wstyd mi iść i sie boję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marzenka
Cześć mam problem z hemoroidami byłam u lekarza rodzinnego i dała mi antybiotyki,a dzisiaj zaś mi pękły i krwawię boli mnie to i ledwo chodzę a doktorka mi powiedziała że jak nie pomogą mi antybiotyki to będę musiała iść to usunąć do szpitala ja mam dopiero 26 lat i mam już długo ten problem. jaki szpital robi taki zabieg na NFZ w Bielsku piecze to i boli a trzeba jakieś skierowanie od lekarza prosze o odpowiedź boję się strasznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×