Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Dorota Łokietek

Uciążliwe dolegliwości kręgosłupa lędźwiowego

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Dorota Łokietek
Dobry wieczór! Chciałam Pana prosić poraz kolejny o porade . Niedawno pisałam Panu że jestem po zabiegu wstawienia stabilizacji DIAM w kręgosłupie lędzwiowym która odbyła się 13.03.2009 . Po operacji i rehabilitacji był pewien okres kiedy było dobrze objawów z przed operacji praktycznie nie było ale teraz od około 2 miesięcy jest gorzej powrócił ból obracanie się w nocy z boku na bok. Około miesiąc temu zwróciłam się z tym do lekarza który mnie operował on skierował mnie na rtg czynnościowe i tomografie z tomografi wyszedł wynik taki ; CENTRALNO PRAWOBOCZNE PROTUZJA TARCZY L4L5 - ale lekarz tego wyniku mi nie wytłumaczył tylko powiedział jak obejżał płytke z tomografii że kanały są wolne - jak dobrze pamiętam , ale zaproponował mi skoro mnie tak mocno boli poważniejszą operacje kręgosłupa chyba inną stabilizacje i kazał mi się zastanowić . kiedy po kilku dniach namysłu zgodziłam się ponieważ ból jest coraz bardziej dokuczliwy to powiedział że muszę czekać do nowego roku bo limit na operacje jest wyczerpany ale tylko jeżeli ktoś z kolejki odpadnie to ja wskocze na jego miejsce. W ostatnich dniach i nocach ból kręgosłupa był tak uciążliwy że w niedzielę wziełam na noc lek o nazwie - TETRARATIO - który miał być lekiem rozluzniającym mięśnie a tu jakby na przekur rano w poniedziałek budze się w pozycji na plecach i nie mogę się ruszyć bo ruch sprawiał mi ogromny ból w kręgosłupie i biodrach chwilami nawet bez poruszanie przechodził przez moje plecy straszny ból taki jakbym miała skurcze takie jak się ma w nocy w łydkach i wtedy wciskałam poduszke w zęby. Zadzwoniłam do szpitala gdzie pracuje mój lekarz ale akurat operował więc innemu lekarzowi opisałam moje objawy i powiedziałam ze mam taki lek o nazwie- NOAX-uno- więc kazał mi jedną zarzyć i powiedział że szybko mi po tym powinno przejść no i po około 2 godzinnach wyszłam pomału z lóżka ale pierwsze kroki sprawiały mi problem bo jedna strona - lewa - mnie nadal lekko bolała i była dziwna i noga też . wziełam tą tabletke jeszcze we wtorek ale w środe już odstawiłam bo mój ordanizm zle znosił te tabletki dziś drugi dzień jestem bez tych tabletek i całe noce boli mnie kręgosłup i biodra a dziś do tego cały dzień bolą mnie nogi cała od pasa w dół jestem obolała i dlatego chciałam zapytac czy ten ból nóg ma jakies powiązanie z tym kręgosłupem i wynikiem z tomografii . Reumatyzmu ani żadnych z tego typu chorób bo w styczniu tego roku byłam w szpitalu 11 dni i przebadali mnie w tym kierunku żeby wykluczyc to. Bardzo proszę mi napisać co mam dalej robić i czy protuzja tarczy to to samo co protuzja krążka. Dziękuje . Dorota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Natalia
witaj Dorotko! chciałabym zapytać ile miałaś wstawionych DIAM i czy płaciłaś za operację czy NFZ pokrył koszty operacji najlepiej czekam na odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×