Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Małgorzata

Czy muszę przyjmować Encorton po usunięciu tarczycy?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Małgorzata
Jestem 2 tygodnie po operacji tarczycy,została usunięta cała...Obecnie przyjmuję lek Encorton......i co najgorsze po wyczytaniu w ulotce* działania niepożądane*zauważyłam,że mam niektóre z tych objawów.....Mianowicie--zaburzenia snu oraz zwiększone łaknienie ale najbardziej martwi mnie to,iż mam żylaki odbytu i do tej pory tak bardzo mi nie dokuczały i teraz też nie tylko mam krwawienia z odbytu i to już od piątku tj.25 września.Czasem tak mi się zdarzało ale trwało 2-3 dni i koniec.....Czy to może być wpływ Encortonu????? Kiedy powinnam zgłosić się do lekarza Endokrynologa żeby przepisał mi właściwe hormony???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ania
Kobieto do endo powinnas juz sie zglosic, bo masz cala usunieta tarczyce i juz powinnas otrzymywac hormon bo dojdzie do niedoczynnosci przy dluzszej przerwie od operacji,a na co bierzesz encorton? na reszte to niech dr sie wypowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×