Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Sylvia

Wątroba czy nerka? a może kręgosłup?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Sylvia
Mam pewien problem od kilku tygodni walczę z podwyższonym poziomem bilirubiny. Lekarze stwierdzili, iz jest to zespół Gilberta. Zaczęło się od 2,11. Pozniej moja bilirubina była na etapie 3,65 a teraz po braniu rożnych leków jest na poziomie 1,60 co jest dla mnie pocieszające, gdyż wiem, że jest to poziom dla Glbtowców całkiem poprawny. Ale przez kilka tygodni męczy mnie dziwny ból tak jakby z tyłu wątroby albo nerki. Robiłam badanie ogolne moczu, chyba ze 3 razy, ale wyszło wszsytko porpawnie i w normie. Usg nie wykazało nic, a ból jest cały czas obecny. Lekarz domowy przepisał mi silne krople na problemy jelitowo-żoładkowo-wątobowe, ale gdy tych kropel nie zazyje juz ten bol powraca. Obawiam się czegoś zlego. Miałam robione bdania aspatu alatu ggt ale wszystko jest w normie co bym chyba nie zrobla to jest w normie, oprocz bilirubiny i utrzymującego się tego meczącego i uciązliwego bólu. Nie mam pojecia skad on jest. Moj znajomy postraszył mnie, ze mial kiedys z tyłu na watrobie narośl i teraz oprocz tego wszytkiego obawiam sie najgorszych rzeczy bo poprostu ten bol jest ze mna, gdy leże, chode, schylam sie prowadze samochód. Prosze o radę, albo wskazówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stappler
Trudno określić co może być powodem tych dolegliwości bez dodatkowych badań. Być może to ból związany ze zmianami patologicznymi w kręgosłupie (trzeba by wykonać RTG odcinak piersiowego i lędźwiowego kręgosłupa). Bóle też mogą być pochodzenia żołądkowo-dwunastniczego (trzeba by wykonać gastroskopię). O wszystkich badaniach musi zadecydować lekarz prowadzący. Leczeniem zespołu Gilberta najlepiej, żeby zajął się hepatolog. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haluszka
Mysle ze boli watroba ja tez mialam takie obiawy .Sama zarzywam essnsiale forte 3 razy po jednej kapsulce i to mi pomoglo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×