Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Marta

Euthyrox N 50 a tycie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marta
Witam mam pytanie byłam u endokrynologa który stwierdził niedoczynność tarczycy obecnie od czterech dni biorę Euthyrox N 50 czy można przytyć od brania tego leku??Proszę o pilną odpowiedz .Dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Nie, raczej nawet schudnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Klaudia
Nie,wręcz na odwrót będziesz chudła ale to też nie odrazu u nie których osób to kwestia 3 lub 4 miesięcy, ale tak jak mówię każdy organizm jest inny.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ania
raczej nie, prowadząc zdrowy tryb życia uprawiając sport nie powinno się przytyć lecz schudnąć, ale każdego organizm działa inaczej i należy się spytać lekarza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lil
różnie bywa. Ja uprawiam sport 5 razy w tygodniu, a na Euthyroxie przytyłam. :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gosia
ja biore euthyrox od 6 miesiecy i przytylam chyba z 10 kilo a to przez ciagly apetyt. Przy braniu tego leku zwieksza Ci sie metabolizm i pokarm jest szybciej trawiony wiec nadmiar jest pakowany w kom tluszczowe, dlatego powinno sie odzywiac jak diabetyk czyli jesc malo ale co dwie godziny +ruch powinno sie wszystko unormowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ANKAHA
metizol-czy po nim przytyję, zaczęłam brać od wczoraj na nadczynnośc tarczycy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Klaudia.
Ja biorac Euthyrox, a biore go juz4 miesiace przytylam, duzo, bo do tej pory nosialm rozmiar 38 najwiecej, teraz 40. z tym jakos sobie radze, ale niezstety gorsze ejst to ze mam rozstepy, straszne na posladkach, udach. Nic przyjemego.. Z jednej strony niby ma momoc, ale z drugiej, odrobine szpeci cialo, mimo odpowiednich posilkow i aktywnego spedzania czasu wolnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mariola
Ja również zaczęłam przybierać po tym leku a brzuch jak balon masakra jestem na etapie by przerwać na jakiś czas branie euthyroxu zobaczymy jak będzie z wagą .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anka ot tak
ja brałam euthyrox najpier 25 potem 5o teraz 75 i tyje, chociaz moja endokrynolog mowi ze ten lek nie ma zadnych skutkow ubocznych ale jak widac ma bo moje tycie jest faktem, staram sie pilnowac z jedzeniem ale widze ze tyje od leku nie wiem co robic :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eeeee anonim
kochani biore ten lek przez 3 lata i mam ciagly problem z waga tyje nic nie jedzac nie sluchajcie pierdol co mowia lekarze nie pomaga tu zadna dieta ani zaden ruch mam na mysli bieganie chodzenie zastanawiam sie czy poprostu nie przestac go brac (a tez mam usunieta cala tarczyce)pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ewa
biorę euthyrox 3 lata. Nie tyję, nie chudnę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ewa
W 2004 zaczęłam brać Eutyroks 50mg,miałam podwyższone TSH (powyżej 6)powoli ale systematycznie chudłam i w końcu waga sie ustaliła na korzystnych dla mnie parametrach. Nagle jakis miesiąc temu zuważyłam że przytyłam chociaż jem jak zwykle tzn, mało bo tak jem całe życie. Jestem przerażona bo z każdym dniem przybywa mi kilogramów! W dodatku mam coraz mniej włosów. Czy ktoś miał podobnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Evitka
Witam. Ja też birę eutyrox juz od dwóch lat i ciągle tyję , juz sie pomału do tego przyzwyczajam tylko denerwuja mnie pytania z otoczenia mam juz dosyc tego ale niestety nie moge przerwać leczenia bo jak zrobie sobie przerwe w braniu leku to poziom TSH wynosi powyzej 18. wiec mam pytanie czy jest jakis inny lek na to schorzenie moja lekarka niestety caly czas sie trzyma tego leku i nie chce zmieniac pomozcie co mam robic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Katie
Witam, biorę Euthyrox50 od 4 m-cy i tyje, dodatkowo zrobił mi się cellulit, którego nie miałam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wiola
Witam ja rownież mam przepisany ten lek zaczynając od najmniejszej dawki czyli pół tabletki, po 6 dniach mam brać na zmianę i po kolejnych 6 dniach cala tabletke, mam 20lat i waze 47kg(dodam ze jestem 2 lata po porodzie) i co zzauwazylam ze pojawil sie straszny apetyt ale reszta objawow zostala min. sennosc, bole glowe, ciagle zmeczenie nerwowosc....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Eva
Wszystko zależy od tego,czy dawka jest dobrze dobrana. Ja mam niedoczynność zdiagnozowaną od ponad dwóch lat. Dawki Euthyroxu brałam różne, wszystko zależało od wyników badań i od mojego samopoczucia. (poza tam dwa razy byłam w ciąży) Moja waga (oprócz ciąży) wahała się w granicach 2 kilo w górę ,lub w dół. Radzę szczerze porozmawiać z lekarzem, albo go zmienić, chociaż to może być trudne. Aktualnie jestem na Euthyrox 125N i jest O.K. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ggggg
ja biore od 4 miesiecy euthyrox i narazie czuje ze waga spada i lepiej sie czuje!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paulina
Eva mam pytanie do ciebie piszesz że byłaś w ciąży 2 razy.Wszystko przebiegało dobrze?? ja dowiedziałam się o niedoczynnosci przez to ze poroniłam. wczoraj byłam u lekarza i od dziś biore leki.Lekarz powiedział mi że narazie nie mozemy sie starac o ciaze bo napewno znow poronie.a ja tak pragne dziecka a kolejna wizyta dopiero za ponad dwa miesiące:( czekam na wasze rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dajana
dziewczyny jezeli przy braniu tego leku tyjecie lub wypadaja wam włosy to macie zle dobrana dawke na pewno za mało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rico
Mam 25 lat i biorę od 2 mc tabletki i schudłam(niedoczynność). Początkowa dawka 25. teraz 50. czuje się dobrze ale strasznie nogi mnie bolą, mam nadzieje, że i to minie. Taka rada dla was dziewczyny - lepiej nie pić za dużo alkoholu przy tych tabletkach :) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Margaret
Mam zdiagnozowaną niedoczynność od ok. 7 miesięcy i tyle czasu zażywam euthyrox N50, do tej pory nie przytyłam, owszem schudłam parę kilo ale też regularnie i dość intensywnie ćwiczyłam przez ostatnie miesiące. Martwi mnie tylko to, że ostatnio mam ogromny apetyt, mogłabym jeść przez cały dzień bez przerwy! Poza tym bywam bardziej zmęczona i kiepsko sypiam... o co chodzi z tym alkoholem przy tych tabletkach??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Beatrix
Od 6 tygodni biorę Euthyrox 25, teraz 50 i przytyłam 2 kg. Przeszłam na dietę, ale jest to męka, bo apetyt niestety dopisuje. Lekarz mówi, że będziemy zwiększać dawkę i w tym cała nadzieja, że jakoś się to unormuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ewelina
ja tez jestem na tych lekach i masakra .......tyje mimo ze mam prace w ciaglym ruchu chodze codziennie do niej 5kilometrow to tyje co robic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ola
Biorę 50-tkę od dwóch miesięcy, od tego czasu przytyłam aż 6 kg! Już przed leczeniem ważyłam dużo, liczyłam, że schudnę, a jest odwrotnie.. Jem o wiele mniej niż przed stosowaniem leku. Zastanawiam się, co będzie lepsze, zmiana dawki, czy od razu specjalisty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×