Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Magda

Ból serca wieczorami

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Magda
Dzień dobry mam pytanie choruje na nadczynność tarczycy biorę Thyrozol 20 1/4 tabletki raz dziennie.Mam również nadciśnienie tętnicze i zażywam Propanorol wzw jestem leczona od maja mimo leczenia ciągle gdy się kładę spać boli mnie serce tylko wieczorem jaka może być tego przyczyna czy to może mieć związek z chorobą na którą choruje??Proszę o pilną odpowiedz .Dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Tak może być. Należy jednak skonsultować się dodatkowo z kardiologiem, który musi wykluczyć bezpośrednie przyczyny takiego stanu (bólu w klatce piersiowej) związane z czynnością i morfologią samego serca (badania np.: EKG zwykłe, wysiłkowe, UKG).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×