Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Agnieszka

Guzek na dolnej wardze

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Agnieszka
Na dolnej wardze zrobił mi się dziwny guzek. Lekarz rodzinny skierował mnie do laryngologa, ten wyssał mi to strzykawką z igłą. Powiedział, ze wygląda to na płyn surowiczy albo coś takiego. Było to koloru jasnego- biały. Zabronił mi jeść ostre, gorące i kazał przepłukiwać 3 razy dziennie roztworem z wody utlenionej. Minął jeden dzień a ten guzek rośnie mi znowu. Warga boli. Co to moze być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
To może być jakaś torbiel. Radzę ponownie skonsultować się z arynogologiem. Być może trzeba będzie ten guzek całkowicie usunąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Aśka
Co to było bo mi się zrobił taki sam na wardze(wewnątrz ust), przegryzłam wyleciał słonawy płyn surowiczy 2 dni było spokoju i znów rośnie, z dnia na dzień jest trochę większy. Wieczorem podczas snu prawie zanika a od rana rośnie i jest delikatnie wrażliwy. Trwa to u mnie już z dwa tygodnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Aśka
Co jest kurwa ten guz zdążył mi pęknąć i znowu rośnie a tu żadnej pomocy ? Chuj wam w plecy debile! Uczeni się znbaleźli od gorączki kur.. ich mać !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lolo
mam identycznie jak ty, guzek sie pojawil rosl i pekl pare dni spokoju i dalej rosnie, tez potrzebuje pomocy jak cos sie dowiesz to pisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MAtt
witam, zrobiło mi sie podobne, bylem u lekarza powiedział ze to krwiak naczyniowy i ze trzeba isc do stomatologa chirurgicznego na laser....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość halina
Mam podobno torbiel na dziąśle , urósł po raz drugi po wycięciu przez dentyste trzy lata temu . Co mam zrobić teraz, pozdrawia i czekam na porade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość halina
Mam podobno torbiel na dziąśle , urósł po raz drugi po wycięciu przez dentystę trzy lata temu . Co mam zrobić teraz, pozdrawia i czekam na poradę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość klaudia
no idz do chirurga on to wytnie http://www.dentowizja.pl/video/8579003-chirurgiczne-usuniecie-torbieli-wargi-dolnej/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tony
Ja dzis przebilem sam takiego guza igla, i wycisnąłem z niego coś w postaci przezroczystego żelu, czekam co będzie dalej, jak się odnowi to będę go ciol. Nie na widzę łazić do lekarza, kiedyś sam usunąłem sobie wielkie kurzajki ze stopy i do dziś dnia spokój, ale najpierw wypiłem 0,5 l whisky. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anton
Miałem i wyleczylem domowymi sposobami. Pozbyłem się płynu z guzka (płyn + krew), a potem przepłukałem szałwią. Przez następny tydzień piłem herbatę z szałwii. Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość Marysia
W dniu 4.02.2018 o 10:31, Gość Anton napisał:

Miałem i wyleczylem domowymi sposobami. Pozbyłem się płynu z guzka (płyn + krew), a potem przepłukałem szałwią. Przez następny tydzień piłem herbatę z szałwii. Pozdro

W jaki sposób pozbyłeś się płynu? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdro ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×